Costa Coffee startuje z nową platformą lojalnościową

Dedykowana platforma lojalnościowa Coffee Club, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
- Kto dziś lubi nosić w portfelu plastikowe karty programów lojalnościowych czy rabatowe? Przywykliśmy już, że wszystko możemy mieć w telefonie z pełnym dostępem za pomocą kilku kliknięć. Głównie dlatego postanowiliśmy zamienić tradycyjną kartę ze stempelkami na aplikację lojalnościową. Uczestnik programu ma w niej dostęp online m.in. do swojego konta, a w nim pełnej historii zakupów, informacji o zdobytych punktach i chyba najważniejsze - dedykowanych rabatów - wyjaśnia Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.
Platforma analizuje aktywność użytkowników, dzięki czemu administratorzy mogą tworzyć promocje dedykowane wybranej grupie klientów. Akcje promocyjne mogą być łatwo dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów jak i pojawiających się sezonowych okazji. System obsługujący program został zintegrowany z kasami fiskalnymi w kawiarniach. Daje to pewność, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.
Za opracowanie strategii i koncepcji biznesowej programu oraz jego bieżącą obsługę odpowiada Motivation Direct. Ideo zaprojektowało i wdrożyło platformę do zarządzania programem lojalnościowym. Odpowiada także za utrzymanie i rozbudowę projektu od strony technologicznej.
Przeczytaj także:
Costa Coffee to druga co do wielkości sieć kawiarni na świecie. Działa w 30 krajach i posiada 3 tysiące punktów, z czego blisko połowa znajduje się w Wielkiej Brytanii, w której sieć powstała. W Polsce firma zrzesza już ponad 150 lokali.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 19:31 Mięso na kebab wysłane... przesyłką kurierską
- 17:10 Toys Store ze sklepem na lotnisku w Krakowie
- 16:46 Ceny ziemniaków biją rekordy
- 14:53 Krakowski Kredens bez flagowego lokalu na Nowym Świecie
- 14:50 LPP wynajmuje kolejny lokal w Nowej Stacji, otworzy salon House
- 14:28 GUS: Inflacja w styczniu wyniosła rdr 0,9 proc., a mdm 0,1 proc.
- 14:17 CMR: Wartość transakcji w małych sklepach wzrosła rdr. o 8 proc.
- 14:08 MPiT: w lutym spodziewany wolniejszy wzrost cen żywności
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Lidl uruchamia największe centrum dystrybucyjne w Polsce (galeria)
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Styczeń w handlu: Zwonienia grupowe w Tesco, sanacja Bać-Polu i widmo strajku...
- 1 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 2 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służewiec), Obrzeżna, 66.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służew), Józefa Elsnera, 75.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole (Poświętne), Poświęcka, 33.80 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Suchodolska, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.