Fanex: Polskie marki własne w gastronomii zyskują na popularności

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2017 11:28

Jak wynika z najnowszych analiz rynkowych firmy Fanex – producenta sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa - udział polskich marek własnych w gastronomii będzie wzrastał. Coraz częstsze ich wprowadzanie przez podmioty branżowe jest wynikiem naturalnego i elastycznego dostosowywania się do światowych trendów handlowo-marketingowych, jak i do zmian gustów i przyzwyczajeń konsumentów.

Jak tłumacze Fanex, marki własne w branży HoReCa stają się coraz popularniejsze. Coraz większa liczba konsumentów obdarza marki własne swoim zaufaniem i decyduje się na ich zakup. Między innymi dlatego, że polska branża gastronomiczna stawia coraz częściej na produkty o lepszej jakości - Premium, które dostarczane są przez renomowanych producentów żywności. Najważniejszym kryterium wyboru przestaje być cena, która w procesie decyzyjnym ustępuje walorom jakościowym produktu.

- Odnotowujemy coraz więcej zapytań dotyczących produkcji na potrzeby marek własnych. Jednocześnie  nieustannie dążymy do tego, aby nasze wyroby nie tylko kojarzyły się z lepszą jakością, ale rzeczywiście ją oferowały. Coraz popularniejsze marki własne w branży HoReCa, to bardzo ważny i prestiżowy segment rynku z naszego punktu widzenia. M.in. właśnie dzięki punktom gastronomicznym, budujemy świadomość jakości naszych produktów. Dlatego też stale rozwijamy instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby kluczowych klientów – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w firmie Fanex.

Coraz więcej konsumentów nie dość, że akceptuje produkty marek własnych, to ich nabywanie uważa wręcz za zakupy inteligentne i przemyślane. W połączeniu z rosnącym trendem patriotyzmu zakupowego, przedstawiciele branży chętniej na opakowaniach umieszczają także informację o współpracy z polskim producentem. Jest to dodatkowy element, często decydujący o zakupie produktu przez świadomego klienta, który coraz wnikliwiej czyta etykiety.

- Powiększa się liczba klientów gastronomicznych, którzy widzą ogromną wartość dodaną w polskim pochodzeniu produktu. Myślę, że w niedalekiej przyszłości spora część podmiotów z branży HoReCa, postawi na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój oferty produktów pod marką własną, budowaną właśnie na podstawie wyrobów najwyższej jakości, od krajowych producentów – dodaje Piotr Kubiczek.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane