Fanex: Polskie marki własne w gastronomii zyskują na popularności

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2017 11:28

Jak wynika z najnowszych analiz rynkowych firmy Fanex – producenta sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa - udział polskich marek własnych w gastronomii będzie wzrastał. Coraz częstsze ich wprowadzanie przez podmioty branżowe jest wynikiem naturalnego i elastycznego dostosowywania się do światowych trendów handlowo-marketingowych, jak i do zmian gustów i przyzwyczajeń konsumentów.

Jak tłumacze Fanex, marki własne w branży HoReCa stają się coraz popularniejsze. Coraz większa liczba konsumentów obdarza marki własne swoim zaufaniem i decyduje się na ich zakup. Między innymi dlatego, że polska branża gastronomiczna stawia coraz częściej na produkty o lepszej jakości - Premium, które dostarczane są przez renomowanych producentów żywności. Najważniejszym kryterium wyboru przestaje być cena, która w procesie decyzyjnym ustępuje walorom jakościowym produktu.

- Odnotowujemy coraz więcej zapytań dotyczących produkcji na potrzeby marek własnych. Jednocześnie  nieustannie dążymy do tego, aby nasze wyroby nie tylko kojarzyły się z lepszą jakością, ale rzeczywiście ją oferowały. Coraz popularniejsze marki własne w branży HoReCa, to bardzo ważny i prestiżowy segment rynku z naszego punktu widzenia. M.in. właśnie dzięki punktom gastronomicznym, budujemy świadomość jakości naszych produktów. Dlatego też stale rozwijamy instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby kluczowych klientów – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w firmie Fanex.

Coraz więcej konsumentów nie dość, że akceptuje produkty marek własnych, to ich nabywanie uważa wręcz za zakupy inteligentne i przemyślane. W połączeniu z rosnącym trendem patriotyzmu zakupowego, przedstawiciele branży chętniej na opakowaniach umieszczają także informację o współpracy z polskim producentem. Jest to dodatkowy element, często decydujący o zakupie produktu przez świadomego klienta, który coraz wnikliwiej czyta etykiety.

- Powiększa się liczba klientów gastronomicznych, którzy widzą ogromną wartość dodaną w polskim pochodzeniu produktu. Myślę, że w niedalekiej przyszłości spora część podmiotów z branży HoReCa, postawi na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój oferty produktów pod marką własną, budowaną właśnie na podstawie wyrobów najwyższej jakości, od krajowych producentów – dodaje Piotr Kubiczek.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.