Food Show 2018: Dieta nie powinna być modą. To styl życia

www.portalspozywczy.pl 12 marca 2018 13:15

- Warto żeby konsumenci mieli dystans do mód żywieniowych, a zaczęli zwracać uwagę na fundamentalne problemy świata związane z wyżywieniem ludzkości - mówi Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex Plus podczas panelu na Food Show 2018.

- Mamy do czynienia z rosnącą liczba ludzi do wyżywienia na świecie. Jesteśmy w komfortowej sytuacji rozmawiając o trendach i modach. Mówimy na przykład o marnowaniu jedzenia, podczas gdy ogromna część populacji głoduje - dodaje Mateusz Kowalewski.

I jak dodaje, tu pojawia się paradoks. - Konsumenci chcą żywności tradycyjnej i organicznej, a tymczasem, aby wykarmić świat potrzebujemy GMO - mówi.

Jak podkreśla Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny, moda modą, ale najważniejsza jest świadomość konsumentów. - Konsumenci są mamieni modami i myślą, że są lepsi jedząc np. produkty ekologiczne. A zapominają o podstawach racjonalnego i zdrowego żywienia i rozsądnego stylu życia. Zamiast kierować się obrazkami w social media, warto wybrać zdrowy rozsądek - podkreśla.

- Dieta nie jest modą, ani odchudzaniem. To styl życia - dodaje. 

Weronika Pochylska z kampanii "Roślinnie Jemy" przyznała, że wielu konsumentów nie sprawdza źródeł naukowych, a często autorytetami są osoby z telewizji czy blogerzy kulinarni. A warto zasięgnąć wiedzy w nauce, która - z kolei - wcale nie udowadnia, że GMO jest złe - dodaje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.