Food Show 2018: Dostawca HoReCa musi sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości

www.portalspozywczy.pl 16 lutego 2018 12:27

Food Show 2018: Dostawca HoReCa musi sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości Fot. Shutterstock.com

Idealny dostawca HoReCa nie tylko musi dostarczyć towary uszyte na miarę szefów kuchni restauracji, ale powinien także kreować nowe trendy, wprowadzać produkty w porozumieniu z restauratorami, wyprzedzać ich wymagania oraz spełniać oczekiwania gości lokali gastronomicznych. O wyzwaniach stojących przed firmami świadczącymi usługi dla tego sektora będziemy rozmawiać podczas Food Show 2018 - już 11-13 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach!

Podczas Food Show odbędzie się debata pt. "Dostawcy HoReCa - sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości", podczas której eksperci, zarówno menadżerowie sieci gastronomicznych, blogerzy i trendsetterzy oraz dostawcy, porozmawiają o tym jak nawiązać i utrzymać idealną współpracę na polu dostaw. Z jednej strony będziemy rozmawiać o tym jak osiągnąć kompromis między lokalnością, świeżością, jakością a ceną finalną produktu dla gastronomii, a z drugiej - czy dostawcy powinni "tylko" ważnie śledzić trendy czy także sami je kreować. Jednym z głównych tematów będzie także rosnące znaczenie produktów lokalnych w menu lokali gastronomicznych oraz siła, jaką zyskują małe, tradycyjne manufaktury, które chcą zaopatrywać restauracje. Na przykładach pokażemy też sukcesy firm, które właśnie na sprawnych dostawach do HoReCa wybiły się z niewielkich przedsiębiorstw do poziomu dostawców wielkich sieci takich jak lokale AmRestu czy McDonald's.

Ale nie tylko potrzeby restauracji będą w centrum uwagi prelegentów. Poruszymy także tematy związane z oczekiwaniami gości oraz tym, jak to właśnie dostawcy mogą je zaspokoić. Porozmawiamy o tym co się jeszcze "nie przejadło", skąd czerpać wiedzę o trendach, jak wybiegać z ich kreowaniem przed konkurencją. Postaramy się wyłuskać te najgorętsze tematy, takie jak np. rosnąca rola menu dla dzieci w restauracjach.

Będzie inspirująco! WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Food Show 2018 rozpocznie się w niedzielę 11 marca. Będzie to dzień otwarty dla publiczności / mieszkańców Śląska, dla których przygotowujemy warsztaty, degustacje, live cooking, strefy smaku i doświadczenia, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi.

W ramach dni dla profesjonalistów (12-13 marca 2018 r.) odbędą się debaty i dyskusje branżowe z udziałem szefów kuchni, firm gastronomicznych, spożywczych, oraz dostawców. Będą im towarzyszyć wystawy, ekspozycje, prezentacje produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne. Podczas Food Show zapraszamy także na V edycję GASTROSILESII, która po raz pierwszy odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w ramach II edycji Food Show.

Podczas Food Show odbędzie się także wieczorna Gala, w czasie której wręczymy nagrody Food Show Star dla najlepszych produktów i dla najlepszych dostawców HoReCa. W ramach Food Show, po raz drugi już, odbędzie się Megawieczór Kulinarny. Znani i cenieni szefowie kuchni przygotują na oczach gości swoje popisowe dania.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,50

  • Min

    9,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.