IKEA Food stawia na ofertę wege

Autor: horecatrends.pl 30 października 2018 09:33

IKEA Food stawia na ofertę wege Fot. materiały prasowe IKEA

Klopsiki i hot dogi IKEA mają w Polsce swoich wiernych fanów. W czym tkwi fenomen IKEA Food? Czy koncepty restauracyjne IKEA na całym świecie różnią się od siebie? Jakich zmian możemy się spodziewać, a co pozostanie niezmienne – portal horecatrends.pl rozmawia z Tomaszem Jachimczakiem, Country Commercial & Range IKEA Food Manager w IKEA Group.

Horecatrends.pl: Koncept gastronomiczny IKEA działa już od 20 lat. Przez ten czas hot dogi i klopsiki sieci stały się dla Polaków niemalże kultowe. W sierpniu tego roku firma zrobiła krok dalej i wprowadziła wege hot dogi. Jak duże jest zainteresowanie tym produktem?

Tomasz Jachimczak, Country Commercial & Range IKEA Food Manager w IKEA Group: Kiedy testowaliśmy wege hot dogi w Malmö, 94 proc odbiorców powiedziało, że chętnie kupiłoby je kolejny raz i zdecydowałoby się na zakup takiego hot doga jako alternatywy hot doga mięsnego. Wyniki były bardzo obiecujące dla Polski. Nie myśleliśmy jednak, ze w 100 proc. przełożą się one na nasz rynek. Już teraz w Polsce co 10 sprzedawany przez nas hot dog jest hot dogiem wege.

Sam jestem ogromnym entuzjastą wege hot dogów. Cieszę się, że mamy taką alternatywę. Jestem bardzo dumny z wprowadzenia tego dania na polski rynek. Nie było to łatwe, ale udało się i myślę, że klienci docenili te starania. Planujemy wprowadzać jeszcze większą liczbę produktów wege. Mam nadzieję, że już przyszłego lata uda nam się wprowadzić wege lody owsiane. W Portugalii trwają już testy. Zobaczymy, jak klienci zareagują na taką propozycję.

Jak ważny jest dział restauracyjny dla IKEA?

Dział restauracyjny jest niezwykle ważny dla IKEA. Nasze sklepy to home furnishing, wyposażenie do domu, ale też „fun day out” dla rodzin z dziećmi czy osób urządzających swoje mieszkanie. Przychodząc do IKEA, mogą nie tylko zrobić zakupy, ale też przyjemnie spędzić czas, zainspirować się, skorzystać z pokojów zabaw, a także zjeść szwedzki obiad czy wege hot dogi. Nasze strefy restauracyjne wpisują się i uzupełniają ten koncept.

Jak to jest z ceną hot dogów IKEA? Od 1998 zł ich cena spadła z 1,5 zł na 1 zł. I tak się trzyma.

Sam hot dog kosztuje 1 zł, hot dog z dodatkami – 2 zł. W poszczególnych krajach te dodatki się różnią. W Polsce mamy piklowane ogórki, prażoną cebulkę, keczup i musztardę. Wege hot dog również kosztuje 2 zł. Ma słodko-pikantną musztardę, piklowaną kapustę i prażoną cebulkę.

Nieustannie obserwujemy rynek i na bieżąco staramy się dostosować nasze ceny do budżetu, możliwości naszych klientów oraz tego, co robią pozostali restauratorzy i koncepty foodowe w Polsce.

Więcej na horecatrends.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.