Janiszewski na Food Show: Jedzenie elementem kultury i sposobem na spędzanie wolnego czasu (wideo)

- Jedzenie przestało być tylko sposobem na zaspokajanie głodu - stało się elementem kultury i sposobem na spędzanie wolnego czasu i spotkania z ludźmi - powiedział podczas Food Show 2018, warszawski restaurator Krzysztof Janiszewski.
Polacy doceniają nowe smaki i sposoby przygotowywania, a także podania posiłków. Chcemy by to jedzenie było artystycznie podane. Rośnie znaczenie tzw. foodies, czyli smakoszy i osób, które interesują się dobrym jedzeniem, a często smakom podporządkowują różne znaczenie, wspomnienia czy wyjazdy. To wszystko wpływa na wzrost znaczenia restauracji typu premium w Polsce.
Przeczytaj także:
Krzysztof Janiszewski wiosną 2017 roku poszerzył swoje portfolio o kolejne miejsce na warszawskiej mapie kulinarnej – Genesis. Obecnie prowadzi 9 lokali, w tym wyróżnione gwiazdką Michelin – restaurację Senses.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Nd 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- Nd 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł