KFC upraszcza proces zamawiania dań

Autor: dlahandlu.pl 7 sierpnia 2018 12:43

KFC upraszcza proces zamawiania dań Fot. materiały prasowe KFC

KFC Polska, lider e-commerce w branży restauracyjnej, dostosowuje stronę www.kfc.pl zgodnie z zasadą Mobile First i wprowadza nowe funkcje, które były dotychczas dostępne tylko w aplikacji. Innowacje wpisują się w realizowaną strategię firmy inwestowania w nowoczesne technologie.

Wychodząc naprzeciw cyfrowym potrzebom swoich klientów sieć restauracji KFC uruchomiła nową stronę www (będącą połączeniem kfcdostawa.pl i strony głównej marki) i rozwinęła kanał mobilny, który staje się coraz ważniejszym elementem „customer journey”. 

Nowa platforma pozwala na zamówienie ulubionych dań i zapłacenie za dostawę jedzenia do wybranego miejsca. Użytkownik strony może również skorzystać z funkcji dostępnej dotychczas tylko w aplikacji KFC – czyli „Zamów i odbierz w restauracji” i odebrać smaczny posiłek w lokalu bez oczekiwania w kolejce.

Nowa strona to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów.
– Chcemy w jak największym stopniu ułatwić naszym gościom dostęp do naszych produktów. Dlatego też inwestujemy w nowoczesną stronę opartą o rozwiązania z zakresu Mobile First i personalizacji zamówień. Wiemy, że nasi Goście oczekują od stron internetowych przede wszystkim szybkiego znalezienia interesujących ich informacji. Bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, czy robią to w domu na komputerze, czy mobilnie. Projektując nową stronę skoncentrowaliśmy się zatem przede wszystkim na wygodzie użytkowników. Rozpoczęcie prac nad wersją mobilną, a dopiero później desktopową, pozwoliło uzyskać najwyższy poziom funkcjonalności i użyteczności. Zastosowane rozwiązania, zgodnie z założeniami miały być przede wszystkim wygodne, proste, intuicyjne, z jednoczesną dbałością o detale – powiedział Maciej Jędrychowski, digital manager KFC.

Rosnąca popularność e-commerce w branży restauracyjnej w naszym kraju przekłada się na wzrost inwestycji dużych graczy w tym segmencie. Jak wynika z danych Nielsena już 10 tys. restauracji w Polsce dostarcza posiłki klientom do domów i biur i choć rynek zamówień jedzenia online stanowi obecnie zaledwie 5–6 proc. całości transakcji, to wzrasta on o około 60–70 proc. rok do roku, czyli najszybciej w całym sektorze e-commerce.

Potencjał polskiego rynku potwierdzają także dane własne KFC, z których wynika, że e-commerce rośnie z miesiąca na miesiąc. Liczba tego typu zamówień wzrosła trzykrotnie w porównaniu do ubiegłego roku.

– Kreujemy trendy i stawiamy na nowoczesne rozwiązania, które mogą usprawnić proces obsługi gości. Zaczęliśmy od aplikacji mobilnej z możliwością realizowania kuponów w restauracji. Potem wprowadziliśmy usługę zamówień przez aplikację z dostawą do domu. Kolejnym etapem było wprowadzenie w 2017 roku modułu aplikacji „Zamów i odbierz”. Dzięki niej czas obsługi Gości skrócił się do minimum. Nasze założenia opierające się na konsekwentnym wprowadzaniu innowacji dopasowanych do indywidualnych potrzeb Gościa okazały się skuteczne. Od początku bieżącego roku poziom zamówień za pomocą aplikacji wzrósł 4-krotnie. Usługa jest dostępna w 75% restauracji KFC w Polsce. Do końca roku planujemy uruchomić „Zamów i odbierz” w każdej restauracji w kraju – dodał Maciej Jędrychowski.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.