Krowarzywa na FRSiH 2018: Większość naszych klientów nie jest wegetarianami

www.portalspozywczy.pl 15 listopada 2018 11:06

Krowarzywa na FRSiH 2018: Większość naszych klientów nie jest wegetarianami Krzysztof Bożek, współtwórca i współwłaściciel sieci wegańskich restauracji Krowarzywa, fot. PTWP

- Zdecydowaną większość naszych klientów - nawet ponad 80 proc. - stanowią ludzie, którzy jedzą mięso na co dzień. Tak więc prowadzimy restauracje wegańską, która jest dla wszystkich. I to jest dla nas bardzo ważne - mówił Krzysztof Bożek, współtwórca i współwłaściciel sieci wegańskich restauracji Krowarzywa podczas debaty "Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018.

W pierwszej części dyskusji paneliści odpowiadali na pytanie co dla nich oznacza termin CSR. Krzysztof Bożek przyznał, że dla sieci Krowarzywa społeczna odpowiedzialność biznesu od samego początku była kluczowym tematem.

- Nasza działalność opiera się o sprzedaż produktów w 100 proc. roślinnych, wegańskich. Jest to dla nas główny wyznacznik społecznej odpowiedzialności biznesu. To, co sprzedajemy jest bardziej ekologiczne, ma mniejszy wpływ na obciążenie środowiska i jest nieobarczone względami etycznymi, czyli cierpieniem zwierząt. Myślę więc, że sam fakt, że to, co sprzedajemy jest w 100 proc. roślinne jest naszą główną odpowiedzią na to zagadnienie - dodał.

W drugiej części debaty rozmawialiśmy o nośnych tematach marnowania żywności oraz użycia plastiku w kontekście działań CSR podejmowanych przez uczestników rynku FMCG.

- Od samego początku nie oferowaliśmy naszym klientom plastikowych sztućców. Ważne było dla nas to, aby jakiekolwiek plastikowe naczynia były możliwie jak najmniej obciążające środowisko. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która wprowadziła do użycia świetny polski wynalazek, czyli talerze z otrąb pszenicznych. Nie dość, że są w pełni ekologiczne i biodegradowalne to jeszcze można je zjeść. Może nie są super smaczne, ale bardzo lubią je chomiki i konie. Gdy nam ich trochę zostawało, przyjeżdżali ludzie ze stadniny i odbierali je od nas. Nie byłoby to możliwe z plastikiem - dodał Bożek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,41

  • Min

    3,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6126

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.