Kryzys w Subwayu w USA. Franczyzobiorcy chcą zmian

Autor: dlahandlu.pl za Business Insider 8 lutego 2018 12:54

Według osób dobrze znających sytuację firmy Subway, sprzedaż w Stanach Zjednoczonych i dane o ruchu w punktach sieci w 2017 roku pokazują wyraźną tendencję spadkową. Oznacza to spadek sprzedaży czwarty rok z rzędu.

Liczba amerykańskich sklepów sieci z kanapkami spadła o 909, tracąc prawie trzy razy więcej lokalizacji niż rok wcześniej. Mówi się, że nawet jedna trzecia lokalizacji Subwaya może być nierentowna.

Wraz ze zmianą trendów konsumenckich, Subway stara się przyciągnąć klientów przedstawiając swoją ofertę jako zdrową i fit. Jednak rozmowy z ponad 30 obecnymi i byłymi franczyzobiorcami, pracownikami i innymi osobami znającymi aktualne problemy Subwaya ujawniły, że kryzys znacznie wykracza poza konsekwencję spóźnionej reakcji na nowe konsumenckie nawyki.

Przeczytaj także:

Według ekspertów, czynniki odciągające klientów od sieci są głęboko powiązane z wewnętrznymi konfliktami w firmie. W związku z wieloma nieporozumieniami między centralą korporacyjną a franczyzobiorcami, ci drudzy twierdzą, że zostali narażeni na wiele szkód i zostali z tym sami.

Franczyzobiorcy domagają się dużych zmian w firmie. Uważają, iż Subway potrzebuje nowego przywództwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,83

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.