Lazur: Food Show to istotne wydarzenie dla HoReCa

www.portalspozywczy.pl 11 stycznia 2018 10:56

Decydując się na udział w pierwszej edycji Food Show, przeczuwaliśmy, że będzie to istotne wydarzenie dla HoReCa. I rzeczywiście: dzięki swojej innowacyjnej formule, targi okazały się cenną platformą wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy ludźmi odpowiedzialnymi za kształt tego sektora – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Anna Skrzypiec ze spółdzielni Lazur.

Podkreśla, że udział firmy Lazur w tegorocznej odsłonie Food Show to konsekwencja decyzji sprzed roku i realizacji przyjętej przez spółdzielnię strategii opartej na komunikacji – w tym przypadku skierowanej do klientów z branży gastronomiczno-hotelarskiej. - Jako lider na polskim rynku szlachetnych serów z przerostem błękitnej pleśni, czujemy się zobowiązani być tam, gdzie współtworzony jest kierunek rozwoju branży na najbliższe lata. Targi Food Show to właśnie takie miejsce – podkreśla Anna Skrzypiec.

- Oczekujemy, że obecność na Food Show zaowocuje przede wszystkim użyteczną wiedzą o rynku HoReCa, umocnieniem relacji z dotychczasowymi klientami i mamy nadzieję – pozyskaniem nowych partnerów do współpracy. Mamy również nadzieję, że impreza okaże się dla nas źródłem inspiracji – dodaje.

- Liczymy również, że zyskamy informację zwrotną na temat produktów Lazur dedykowanych dla branży gastronomicznej. To dla nas tym bardziej istotne, że w ofercie, z którą pojawimy się na targach, będą nie tylko dobrze znane sery Lazur Błękitny, Złocisty, Srebrzysty i Turkusowy, ale także nowość w portfolio firmy – ser pleśniowy Rokblu, którego udział w sprzedaży w 2018 roku chcielibyśmy zwiększyć – mówi Anna Skrzypiec.

Spółdzielnia Mleczarska Lazur w Nowych Skalmierzycach posiada długoletnie tradycje serowarskie w produkcji serów pleśniowych. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wykorzystaniu nowoczesnego parku maszynowego i wysokiej jakości surowca nastąpił znaczący wzrost produkcji wytwarzanego asortymentu. Do tradycyjnego sera Lazur Błękitny dołączyły kolejne: Turkusowy, Srebrzysty, Złocisty, w zalewie olejowej z suszonymi pomidorami oraz topione: Lazuretta Błękitna i Złocista. Obecnie Lazur to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku sera pleśniowego z przerostem niebieskiej pleśni.

WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8511

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane