Lodziarnie Bonano zmieniają filozofię sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 12 marca 2018 12:36

LodyBonano zmieniają filozofię sprzedaży - dają klientowi wybór i uwalniają jego kreatywność. Teraz to on będzie twórcą swojego deseru, skomponuje jego smak, wygląd, dobierze dodatki. Będzie mógł dowolnie miksować lodowe składniki, dlatego nowa formuła nosi nazwę LodyBonano MIX.

Nowa koncepcja menu jest prosta. Żeby stworzyć loda potrzebne są trzy elementy. Stojąc w kolejce do lodziarni Bonano konsument ma czas, aby zastanowić się czy chce rożka czy może papierowy kubeczek, jako opakowanie do swego deseru. Potem wybiera „wkład główny” czyli smak i wielkość lodowego świderka. A całość wykańcza ulubionymi dodatkami: posypkami, polewami, owocami sezonowymi, chrupkimi ciasteczkami, batonami.   

Od tego sezonu w punktach sprzedających LodyBonano, które zdecydują się na opcję MIX, pojawi się proste, graficzne, kolorowe menu. Klient dowie się z niego, co może miksować, żeby uzyskać dokładnie taki smak o jaki mu chodzi. W czerwonym kole pojawią się propozycje klasyczne oraz zestawy: m.in. z napojami czy bąbel wafel. Natomiast koła żółte, zielone i niebieskie w menu oznaczać będą poszczególne składniki, z których można skorzystać przy komponowaniu własnego loda oraz dodatki, pogrupowane według ceny. 

Przeczytaj także:

- Oczywiście pozostawimy też klasykę, czyli kultowe świderki amerykańskie. Natomiast stanowić one będą bazę, na której klient może budować swój deser, skomponowany według własnego uznania -  mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci LodyBonano.

Liczba punktów należących do sieci LodyBonano wynosi ponad 200.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane