Lodziarz.pl wprowadza markę Lody PRL

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2018 09:31

Ogólnopolskie Centrum Zaopatrzenia Lodziarni Lodziarz.pl wprowadza na rynek nową markę Lody PRL. Jest to zarazem nowy koncept biznesowy. Lodziarz.pl zachęca do współpracy cukierników i lodziarzy, oferując trzy modele współdziałania.

Lodziarz.pl, który stoi za nową marką, zredukował ofertę smaków do czterech, wydawanych z blaszanych baniek na mleko: mlecznych, kakaowych, truskawkowych i cytrynowych, podawanych w wafelku tulipanku.

- Recepturę też zredukowaliśmy do tego co w lodach najważniejsze - mówi Zbigniew Garbowski, reprezentujący nową markę. – Przed premierą, zaprosiliśmy na konsultacje i degustację starych mistrzów cukiernictwa, którzy produkowali lody w latach 60. i 70. Skorzystaliśmy z ich rad i stworzyliśmy linię mieszanek, która odtwarza ten archiwalny dzisiaj smak.

Marka żartobliwie nawiązuje do socjalistycznej spółdzielczości. Zachęca do współpracy hasłem: „Niech żyje i umacnia się braterska sieć Spółdzielni Lodziarni Partnerskich”.

- Jakkolwiek ryzykowne wydaje się połączenie nowoczesnego biznesu z klimatami przaśnego PRL-u, kryje się pod tym nowy koncept na współpracę z istniejącymi lodziarniami, a także z przedsiębiorcami, którzy dopiero chcą w branżę zainwestować – oceniają przedstawiciele Lodziarz.pl.

- Rynek lodziarski rozwijał się do tej pory głównie poprzez franczyzę, ale chcieliśmy dać nową alternatywę - tłumaczy Zbigniew Garbowski.

Producent oferuje więc trzy modele współpracy, nazwane zgodnie z przyjętą peerelowską nomenklaturą: ludowy, robotniczy i kapitalistyczny. W pierwszej opcji wymiana usług jest najprostsza. Lodziarz kupuje dowolne ilości surowców do produkcji lodów, ale nie może używać nazwy PRL. Pakiet robotniczy, bardziej rozbudowany, zakłada, że w zamian za kupno 30 kilogramów lodowej mieszanki miesięcznie, przedsiębiorca może wykorzystać w swoim punkcie branding, opracowany przez właściciela marki Lody PRL. Jest to tablica do menu, na której mazakiem wypisuje się dostępny produkt i jego cenę, logo, szyldy, tabliczki z socjalistycznymi hasłami, zrobione według ówczesnego wzornictwa. Trzeci wariant - kapitalistyczny jest skierowany do tych inwestorów, którzy w sezonie letnim (maj - wrzesień) zakupią 500 kg mieszanki do lodów. W zamian dostaną rabat na komponenty oraz pełen branding, (po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia, także zwrot kosztów jego przygotowania).

Lodziarz.pl wprowadził już na rynek ubiegłoroczne lodowe hity: bąbel wafla i czarne lody.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,02

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3934

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane