PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Makarun wchodzi do Kalifornii

Autor: pr, dlahandlu.pl 23 września 2019 12:01

Makarun wchodzi do Kalifornii fot. materiały prasowe

Fashion Island to jedno z popularniejszych centrów handlowych w Orange County, a dokładniej w Newport Beach w Kalifornii. Od 20 września swój punkt ma tam także polska sieć franczyzowa - Makarun.

Inwestorów ze Stanów Zjednoczonych udało się właścicielom marki pozyskać dzięki wypracowanej międzynarodowej sieci biznesowych kontaktów. Nie bez znaczenia było też, szeroko komentowane w branży, wejście Makaruna na sztuczną wyspę - Palmę Jumeirah w Dubaju, zaliczaną do najbardziej prestiżowych miejsc na świecie.

- Naszymi amerykańskimi franczyzobiorcami są Polacy, którzy od ponad dwóch dekad mieszkają w Stanach. Wcześniej prowadzili biznes gastronomiczny o innym profilu – cukierniczy. Teraz szukali rokującego konceptu, który zapewniłby im sukces na większą skalę, z możliwością rozwoju franczyzy i zgłosili się do nas - mówi Przemysław Tymczyszyn współwłaściciel sieci.

Beata i Piotr Marcinek, bo tak nazywają się inwestorzy z Kalifornii, przyjechali w kwietniu do Polski, by lepiej poznać markę, spróbować makarunowych dań i omówić warunki finansowe. Ich decyzja była szybka.

Następnie w maju doszło do podpisania umowy franczyzowej w USA, a od czerwca ruszyły procedury uruchomienia Makaruna za oceanem. Odbyły się testy produktów, zmodyfikowano menu tak,by spełniało oczekiwania amerykańskich klientów. Nowością jest m.in. wprowadzenie bardzo popularnej w Stanach Zjednoczonych pasty z cukinii czy Mac and Cheese. Dania testowała około 20 osobowa grupa specjalistów z branży.

Lokal w Newport Beach ma ponad 70 m. kw. powierzchni. Uruchomiony został w formule specjalnie zaprojektowanej do food courtów w centrach handlowych. Marka wprowadziła ją do swojej oferty franczyzowej w ostatnim roku wraz z totalną zmianą designu. Jest to funkcjonalna i bardzo estetyczna lada wydawnicza, gdzie zamówienie realizowane jest na oczach klientów. Podobny model sprawdzony był uprzednio w polskich warunkach np. w Gliwicach w Galerii Forum oraz w Lublinie w Galerii Vivo, gdzie z powodzeniem działają od tego roku.

- California to piąta gospodarka świata, zaistnienie na tym rynku to dla sieci naprawę duża rzecz – przyznaje Przemysław Tymczyszyn. – Nasi amerykańscy partnerzy podpisali z nami plan rozwoju sieci, dzięki któremu będą w stanie uzyskać wyłączność na Kalifornię oraz możliwość sprzedaży franczyzy na rynku lokalnym na zasadzie masterfranczyzy, są przekonani, że znajdą inwestorów chętnych do prowadzenia naszych spaghetterii w USA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,98

  • Śr

    4,70

  • Min

    3,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7455
Ilość aktualnych ofert: 493979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.