Mastergrupa rozwija koncept Stopiątka Factory

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2018 14:59

Mastergrupa rozwija koncept Stopiątka Factory Fot. materiały prasowe

Firma Mastergrupa ma na koncie trzy koncepty gastronomiczne, a pizzerie Stopiątka odważnie wkraczają w szeregi dużych graczy. Nowością jest całkowicie zautomatyzowany model, który działa jak mała fabryka. Nowe pomysły firmy zwiększają również jej obroty. W tym roku jest o 20 proc. lepiej, niż w 12 miesięcy temu - podała firma.

– Stopiątka Factory to innowacyjny projekt z nową jakością funkcjonowania pizzerii. Placówka działa jak mała fabryka, wyposażona w maszynę taśmową, na której odbywa się produkcja pizzy. Pracownik nakłada jedynie dodatki i nadzoruje pracę urządzenia. Na koniec gotowa pizza wpada do pudełka i trafia w ręce klienta – mówi Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupa.

Placówka i maszyna jest tak zaprojektowana, by proces przygotowania pizzy był widoczny na każdym etapie. Pozwala na to otwarta konstrukcja pieca i przeszklone wnętrze pizzerii. Dzięki temu klient dokładnie wie co dostanie. Zautomatyzowana jest też sprzedaż pizzy. Zamówienia i płatności dokonywane są za pomocą interaktywnego kiosku zlokalizowanego w każdej placówce. Proces sprzedaży i realizacji zamówienia trwa do siedmiu minut.

Jak twierdzi prezes firmy Mastergrupa, pomysł na Stopiątkę Factory wynika z potrzeby rozwoju w miejscach z dużym natężeniem ruchu, gdzie liczy się czas obsługi klienta i koszty najmu lokali. – Interesują mnie m.in. Krupówki w Zakopanem, czy ul. Monte Cassino w Sopocie. Są to rewelacyjne lokalizacje pod względem sprzedaży, natomiast niestety z drogim czynszem. Musieliśmy więc stworzyć koncept, który poradzi sobie z tym mankamentem i zminimalizuje koszty placówki – mówi Marcin Ciesielski. Z tego powodu powierzchnia Stopiątki Factory jest niewielka, bo od 30 do 70 mkw. i ma tylko jednego pracownika. Pierwsze lokale Stopiątki Factory powstaną na początku 2019 r.

Stopiątka Factory nie jest jedynym formatem działającym w sieci. Ogólnie pod szyldem pizzerii funkcjonują trzy modele – restauracyjny, czyli Stopiatka in Italia w dużych miastach od 100 tys. mieszkańców, w standardowym modelu dla miejscowości od 10 tys. mieszkańców i Factory. – Aktualnie mamy już 50 Stopiątek, dzięki czemu jesteśmy w szeregu najważniejszych graczy w branży gastronomicznej w segmencie pizzerii. Rozwój sieci zwiększa też jej obroty, które w tym roku są większe o 20 proc. – mówi Marcin Ciesielski.

Firma nie skupia się jednak wyłącznie na Stopiątce. Od sierpnia tego roku wdraża swój kolejny koncept gastronomiczny pod marką Picburger. – Picburger, tak jak Stopiątka będzie działał w trzech wersjach: jako wolnostojące restauracje, tzw. lokale inline, czyli z wejściem z ulicy oraz lokale w food courtach w centrach handlowych – mówi Marcin Ciesielski.

W przypadku wolnostojących restauracji, franczyzobiorca nie będzie musiał inwestować w budynek. Firma zapewnia inwestora, od którego licencjobiorca będzie później wynajmował lokal. Koszt przygotowania placówki w takim modelu wynosi od 400 – 500 tys. zł.

Mastergrupa ma jeszcze trzecią sieć – Red Hot Chicken z daniami z panierowanego kurczaka.



Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Andrzej 2019-06-23 17:29:43

    KONCET Z PECEM TASMOWYM - Stary temat wszystkie duże firmy w branży go stosują .

    Ciekawe ,że badania były robione w N S .

    W PIECU DUŻEGO GRACZA I KONCEPT BĘDZIE POWIELANY TYKO PIEC PEWNO DUŻO DROŻSZY ZNAJĄC ŻYCIE.

    A MOŻE PODAM TE NAZWY WPROST

    GALERIA SANDECJA

    PIEC TAŚMOWY MAKI

    ZAKUP UZYWANEGO 0D 15 TYS ZŁ .

    MAM NAMIARY NA FIRMY USA

    MIAŁEM BYĆ WODĄCĄ PIZZERNIĄ I RED HOT CHICKENEM W TARNOWIE .

    DZISIAJ JESTEM WIODĄCYM BANKRUTEM W MIESCIE TARNOWIE I PYTAM PANA MARCINA C. WŁAŚCICIELA MASTERGRUPY GDZIE SĄ OSOBY ZAROBIONE , KTÓRE PODPISAŁY Z NIM UMOWĘ ???

    ILE KOLALI RHC DZIAŁA DZISIAJ? W JAKICH MIASTACH? OD 2016 BYŁO ICH PODONO MNÓSTWO ILE JEST DZISIAJ I GDZIE .

    OPIEKUNOWIE TYCH LOKALI GDZIE SĄ DZISIAJ I CZYM SIĘ ZAJMUJĄ .

    PODOBNE PYTANIA MAM DO SIECI 105 - KTÓREJ NIKT NIE KOJARZY ZBYD DOBRZE .

    ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA DO RZESZOWA - TAM NAS WYSZKOLONO .

    ZAPŁACI ŁEM ZA WSZYSTKO ŁACZNIE Z WODĄ MINERALNĄ , KTÓRĄ PILI PRACOWNICY PIZZERI 105 RZESZÓW PONIEWAŻ WŁAŚCICIEL IM TEGO NIE ZAPEWNIAŁ .

    NIE BEDZIE Z MOJEJ STRONY LAUREK I ULEGŁOŚCI - WYSTARCZAJĄCO DUŻO PIENIEDZY STRACIŁEM .

    SŁUŻĘ PEŁNĄ POMOCĄ I ZDOBYTĄ WIEDZĄ W ZAKRESIE W JAKIM MNIE OSZUKANO .

    A FAKTY OSZUSTWA UDOWODNIĘ .



    ZAPRASZAM DO KONTAKTU



    606-363205



    ANDRZEJ



  • Andrzej 2019-06-23 17:01:50

    jak stracić kasę i twarz - zapraszam do lektury

    Przeliczeni - wiatrówki za kilkaset tysięcy złotych .

    Pizzeria 105 - posiadam informację zmuszającą mnie do tego zakupu .

    Sieć Rhc - służę pomocą i informacjami ile było i jest i dlaczego ?

    Wysmażone pióra - ludzie wszystko zjedzą - cytuję szkoleniowca z RHC I PIZZERI 105

  • Andrzej 2019-06-23 16:49:28

    ZAPRZASZAM DO LEKTURY PIZZERIA 105 I RHC W POLSCE .

    ZANIM WYDASZ 500 TYS . NA BADZIEWIE .

    STRACIŁEM 300 TYS ZŁ - ZAPRASZAM FIRMY DO KONTAKTU.

    NIC NIE MAM DO UKRYCIA , WSZYSKO ZE SZCZEGÓŁAMI OD POCZĄTKU 2016 I POZNANIA PANA MARCINA I JEGO PRACOWNIKÓW PO DZIEŃ DZISIEJSZY

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6871
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.