McDonald’s odchudzi zestawy Happy Meal

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2018 10:40

McDonald’s odchudzi zestawy Happy Meal Fot. materiały prasowe

McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w skład zestawów, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 roku.

-  Dużą część naszych gości stanowią rodziny. Dlatego w najbliższym czasie chcemy w sposób szczególny skupić się na naszej ofercie skierowanej do najmłodszych - mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska. Sieć wspólnie z Alliance for Healthier Generation opracowała kompleksowy plan, w którym określono 5 zobowiązań:

1. Oferta zbilansowanych posiłków
Co najmniej połowa możliwych kombinacji zestawów Happy Meal prezentowanych w menu w restauracjach, na ekranach kiosków zamówieniowych, stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej, będzie zawierać maksymalnie: 600 kcal, 10 proc. kcal pochodzących z tłuszczów nasyconych, 650 mg sodu, 10 proc. kcal pochodzących z dodanego cukru.

2. Uproszczenie składników
Ze wszystkich zestawów Happy Meal usunięte zostaną sztuczne aromaty i barwniki. Dodatkowo, wszędzie gdzie to możliwe bez pogorszenia bezpieczeństwa, smaku, jakości czy wartości żywności, zostaną również zredukowane środki konserwujące.

3. Transparentność informacji nt. wartości odżywczych zestawów Happy Meal
Informacje nt. wartości odżywczych zestawów Happy Meal będą dostępne na stronach McDonald’s oraz w aplikacjach mobilnych, poprzez które możliwe jest zamawianie jedzenia.

4. Odpowiedzialność rynku
Wszystkie reklamowane zestawy Happy Meal, będą zgodnie z celem nr. 1 zawierać maksymalnie 600 kcal, 10 proc. kcal z tłuszczów nasyconych, 650 mg sodu oraz 10 proc. kcal z dodanego cukru. Materiały promocyjne będą również oczywiście, tak jak do tej pory, zgodne z obowiązującymi na poszczególnych rynkach regulacjami dotyczącymi reklamy.

5. Zwiększenie sprzedaży żywności i napojów zawierających zalecane kategorie produktów w zestawach Happy Meal
McDonald’s będzie podejmować szereg działań marketingowych, w celu zwiększenia sprzedaży produktów spożywczych i napojów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę.

McDonald’s Polska od lat realizuje działania mające na celu promocję zbilansowanych posiłków dla najmłodszych gości. W polskich restauracjach od 2015 roku jako napój w materiałach promocyjnych Happy Meal pokazywana jest tylko woda, herbata lub sok. Wzrost sprzedaży HM z wodą lub sokiem w latach 2013-2017 wyniósł ponad 10%. Jako drugi produkt oprócz frytek, oferowane są natomiast pomidorki i owocogurt. Co więcej, prócz zabawki do każdego zestawu dodawane jest jabłko lub bananowo-jabłkowy Kubuś Mus. Na opakowaniach zestawów Happy Meal rodzice mogą ponadto znaleźć materiały edukacyjne zachęcające do wyboru zdrowej przekąski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.