McDonald's testuje "po kryjomu" linię Maestro w warszawskiej burgerowni

Autor: pr 16 kwietnia 2019 13:23

McDonald's testuje "po kryjomu" linię Maestro w warszawskiej burgerowni fot. za lidl.pl

Do oferty McDonald’s wraca linia burgerów premium Maestro. Wprowadzając nową ofertę firma sięgnęła po nieszablonową formę komunikacji. W celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s.

McDonald’s jest kojarzony z klasycznymi pozycjami jak Big Mac, WieśMac czy McChicken. Te produkty od lat cieszą się niezmienną popularnością. Jednak jak przystało na burgerowego eksperta, marka regularnie poszerza swoje menu, tym razem w stronę produktów premium.  Burgery z linii Maestro zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Podawane w zestawie z chrupiącymi frytkami z batatów w wyjątkowej oprawie - na papierowej tacce i z ozdobną flagą.

Wprowadzając nową ofertę McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji. W celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy restauracji McDonald’s. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro, a organizatorem jest McDonald’s.

Spot można obejrzeć w materiale wideo dostępnym tu:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6483
Ilość aktualnych ofert: 277850

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.