Organizacje ekologiczne żądają od McDonald's, aby zadbał o dobrostan drobiu

www.portalspozywczy.pl 16 kwietnia 2018 22:41

Organizacje ekologiczne żądają od McDonald's zaostrzenia wymagań dobrostanowych, jakie powinni spełniać dostawcy drobiu - informuje Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz.

Sześć organizacji ekologicznych wykupiło całostronicową reklamę w papierowym wydaniu New York Timesa. Reklama jest apelem do znanej sieci fast-food McDonalds’a.

Organizacje ekologiczne żądają, aby firma zaostrzyła wymagania dobrostanowe jakie powinni spełniać dostawcy drobiu. Chodzi między innymi o zmniejszenie obsad na fermach dostawców drobiu, o systematyczną kontrolę warunków jakie panują w kurnikach (jakość powietrza oraz stan ściółki), a także o zwiększenie wymagań korzystania ze środowiska dla ferm.

W zamieszczonym w NYT komunikacie wzywa się także McDonalds'a do preferowania dostawców, którzy produkują drób w oparciu o wolno rosnące rasy kurcząt.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8833

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane