Polska grupa lodziarni „u Lodziarzy” przeszła rebranding

Polska grupa lodziarni „u Lodziarzy”, serwująca naturalne, rzemieślnicze lody przeszła w ostatnim czasie rebranding. Od teraz jej punkty działają pod marką Wytwórnia Lodów Polskich. Zmiana ma na celu silniejsze zaakcentowanie przywiązania do rodzimych tradycji tworzenia lodów.
Rozpoczęta w ubiegłym miesiącu zmiana nazwy, z pozoru jedynie kosmetyczna, zdaniem przedstawicieli marki była niezbędna.
- Bo choć dla niektórych lodowe przysmaki mogą kojarzyć się przede wszystkim ze słonecznymi Włochami, my idziemy nieco pod prąd - i u podstaw naszej działalności leży polska tradycja wytwarzania lodów – mówi Piotr Kowalewski, manager rozwoju sieci.
Przeczytaj także:
Rodzinne lodziarnie działające pod tym szyldem niezmiennie od samego początku serwują lody tworzone na bazie przedwojennej, polskiej receptury. Powstają one „na miejscu” – w kilku własnych manufakturach rozsianych po całym kraju, na bazie surowców dostarczanych przez lokalnych przedsiębiorców.
- Stąd decyzja o zmianie nazwy. W ten sposób pragniemy po raz kolejny przypomnieć o naszych korzeniach. Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” – to brzmi dumnie – dodaje przedstawiciel WLP.
Przeczytaj także:
W ślad za zmianą nazwy idą też systematycznie wprowadzane nowości produktowe. W ostatnim czasie – póki co w Białymstoku - pojawiły się gofry w kształcie ryby, które z miejsca stały się prawdziwym hitem.
Liczba lodziarni działających pod marką „u Lodziarzy” rośnie z roku na rok. Jak jednak podkreślają przedstawiciele grupy, duża ilość lokali nie jest i nigdy nie była nadrzędnym celem istnienia Wytwórni.
- Swoją pozycję na rynku chcemy opierać przede wszystkim na smaku i lokalnej tradycji tworzenia lodów. Do współpracy zapraszamy zatem wyłącznie pasjonatów, czyli osoby, które kochają to, co robią i dla których ważne są koleżeńskie relacje, rodzinna atmosfera oraz poczucie uczestniczenia w czymś wyjątkowym – podsumowuje Piotr Kowalewski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
-
McDonald's naśmiewa się z butów Balenciaga
-
Coca-Cola startuje z muzyczną loterią
-
Zmiana sytuacji rolnictwa wymaga aktywności samych rolników
- 14:45 Lidl ma do obsadzenia 700 etatów w Polsce. Zachęca do pracy podwyżkami
- 14:28 Ruszyła budowa Galerii Chełm. Lidl wśród najemców
- 14:12 Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected...
- 14:08 Książki w zestawach McDonald's Happy Meal
- 13:55 Purella: Chcemy wejść z naszymi nowościami do każdej pani domu
- 13:34 Rafalska: Spadek liczby małych sklepów był większy w 2017 r. niż w 2018 r.
- 13:23 Kaufland otworzy dwa nowe markety jednego dnia
- 13:20 Żabka rozwija ofertę zestawów śniadaniowych
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 6 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.