Prezes Mex Polska: Chcemy być obecni we wszystkich dużych miastach

www.portalspozywczy.pl 5 kwietnia 2018 20:10

Chcemy pojawić się we wszystkich dużych miastach w Polsce. Stworzyć silną, rozpoznawalną markę, a później rozpocząć proces franczyzowy. W tej chwili pracujemy nad siłą marki. Wybieramy prestiżowe lokalizacje, jak Krakowskie Przedmieście w Warszawie, ul Długa w Gdańsku czy Manufaktura w Łodzi – mówił Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska, podczas spotkania prezentującego strategię i wyniki spółki.

Grupa Mex Polska stawia na rozwój naleśnikarni pod marką PanKejk.

Pierwszy punkt tego konceptu powstał we wrześniu 2014 w łódzkiej Manufakturze. Od roku z powodzeniem działa także lokal w Poznaniu. Trzecia restauracja została otwarta 3 marca 2017 roku w Warszawie. Kolejna powstanie na początku sezonu letniego w Gdańsku, przy ul Długiej. Na ten rok planowany jest także drugi PanKejk w Warszawie. 

Koncept opiera się na dwóch podstawowych produktach: naleśnikach i pancake podawanych w wielu wariantach smakowych. Charakteryzuje się niskimi cenami i produktem skierowanym do ludzi młodych.

– To jest moim zdaniem sektor, który będzie się najbardziej dynamicznie rozwijał – mówi Paweł Kowalewski.

Grupa Mex Polska zarządza restauracjami PanKejk, The Mexican oraz Pijalniami wódki i piwa. W 2017 roku osiągnęła zysk netto 3,7 mln zł. Na 2018 r. planowany jest zysk netto 5,4 mln zł, a na 2019 - 7 mln zł.

więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    5,19

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8529

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane