Rodziny z dziećmi – rosnąca grupa klientów gastronomii

Autor: horecatrends.pl 2 października 2018 12:11

Rodziny z dziećmi – rosnąca grupa klientów gastronomii Fot. Shutterstock

Rodziny z dziećmi stanowią coraz większą grupę klientów restauracji. Dlaczego warto postawiać na ofertę (nie tylko jedzeniową) dla najmłodszych? I jak to zrobić? Portal horecatrends.pl spytał o to Dorotę Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Na rynku gastronomicznym od pewnego czasu furorę robią śniadania za złotówkę. Miejsca, które oferują taką ofertę, nie narzekają na brak klientów. Także w okresach obowiązywania standardowego cennika. Teraz do głosu dochodzi nowa, "złotówkowa" promocja, skierowana do rodzin z dziećmi. Warto się jej przyjrzeć, ponieważ odzwierciedla zmianę postrzegania znaczenia dzieci w restauracjach.

We wrześniu tego roku sieć Sphinx wystartowała z promocją "Dzieci jedzą za 1 zł". Przy zamówieniu dania głównego z menu lub wkładek sezonowych, za dowolne danie główne lub zupę z Kids Menu klienci płacili 1 zł. Ukłon w stronę dzieci? Czy bardziej w stronę rodziców? W końcu to ich portfel odczuje promocję i to oni zadecydują o wyborze lokalu. Portal horecatrends.pl spytał Dorotę Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, jak istotnym klientem dla restauracji są rodziny z dziećmi.

Całość na horecatrends.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.