Sfinks przedłuża umowę na dostawy Pepsi. Jej wartość to 21,3 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2017 11:57

Sfinks przedłuża umowę na dostawy Pepsi. Jej wartość to 21,3 mln zł fot. materiały prasowe

Sfinks Polska, zarządzający markami gastronomicznymi Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Wook i Fabryka Pizzy, podpisał nową umowę centralną z Frito Lay na dostawy napojów bezalkoholowych. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł.

Na bazie umowy Frito Lay będzie dostarczał napoje, soki i inne produkty do obecnych i przyszłych restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook przez najbliższych pięć lat. W menu lokali operatora pozostaną więc marki takie jak Pepsi, Mirinda czy 7 UP. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł. Poprzednia umowa centralna z tym dostawcą obowiązywała od 2013 r.

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Frito Lay. Jednocześnie najnowsza oferta złożona przez tę firmę okazała się atrakcyjna. Bardzo cenimy sobie jakość i stabilność współpracy, dlatego zważywszy wszystkie te argumenty, zdecydowaliśmy o zawarciu umowy i kontynuacji naszego partnerstwa przez kolejnych pięć lat – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska.

Sfinks Polska zarządza 176 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), kultowym pubem Bolek w Warszawie oraz Fabryką Pizzy w Piastowie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane