Starbucks intensyfikuje dostawy do domu

Autor: dlahandlu.pl 2 stycznia 2019 12:25

Kawowy gigant do wiosny rozszerzy swoją współpracę z Uber Eats do prawie jednej czwartej sklepów w USA - czyli ponad 2000 lokalizacji. Starbucks pierwszy raz uruchomił program dostaw, nazwany Starbuck Delivers, we wrześniu ub.r. w Miami.

Podobny model dostawy Starbucks rozwija w Chinach, gdzie firma oferuje dostawę za pośrednictwem platformy internetowej Alibaby Ele.me. Program został uruchomiony we wrześniu ub. r. i od tego czasu wzrósł do ponad 2000 lokalizacji w 30 chińskich miastach.

Kontynuując współpracę z Alibabą Starbucks powiedział na spotkaniu dla inwestorów, które odbyło się w Nowym Jorku, że uruchomił swój pierwszy wirtualny sklep w tym kraju. Cyfrowy sklep łączy aplikację Starbucks z mobilnymi aplikacjami skierowanymi do klientów w ekosystemie Alibaby, w tym Taobao, Tmall i Alipay, oferując zunifikowane doświadczenie zakupowe.

Sklep jest wspierany przez internetowe centrum zarządzania, opracowane przez Alibabę, które integruje wszystkie cyfrowe doświadczenia Starbucks, w tym Starbucks Delivers, projekt "Say it with Starbucks" oraz sklep flagowy Starbucks Tmall.

Sklep wirtualny obsługuje około 670 milionów mobilnych użytkowników sieci Starbucksa i Alibaby. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,21

  • Min

    3,09

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.