Starbucks otworzy lokal w Mediolanie. Przekona do siebie Włochów?

Autor: dlahandlu.pl, za Reuters 6 września 2018 13:28

Starbucks, największa sieć kawiarni na świecie, w piątek otworzy ekskluzywną kawiarnię w Mediolanie, spełniając w ten sposób marzenie założyciela sieci. Testem dla giganta kawiarni będzie przekonanie Włochów, obsesyjnych na punkcie picia kawy, aby zapłacili więcej za codzienne espresso – informuje agencja Reuters.

Lokal będzie pierwszą placówką Starbucks we Włoszech, kraju, który jest czwartym co do wielkości rynkiem  kawy na świecie. Pojawi się 35 lat po tym, jak emerytowany już szef spółki Howard Schultz odwiedził ten kraj i zainspirował się do założenia własnej sieci kawiarni.

W lokalu znajduje się palarnia, marmurowe blaty, mosiężne ryciny - i cena, która może sprawić, że wielu Włochów niechętnie kupi w nich swoją codzienną kawę. Przy 1,80 euro (2,09 USD) za proste espresso, Starbucks pobierze prawie dwukrotność kwoty, którą Włosi płacą w swoich lokalnych barach – informuje Reuters.

- Cena odzwierciedla jakość premium, które oferujemy klientom - powiedział Reuterowi przedstawiciel firmy Starbucks, John Culver.

Howard Schultz zainspirował się do stworzenia sieci Starbucks, która obecnie obejmuje prawie 29 tys. placówek na całym świecie, podczas wizyty w 1983 roku we Włoszech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,35

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6249

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.