Starbucks: Rok 2018 pod znakiem personalizacji kawy

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2018 09:43

Starbucks: Rok 2018 pod znakiem personalizacji kawy Fot. materiały prasowe

- Trendy kawowe w roku 2018 skupiały się głównie wokół świeżych, owocowych oraz wytrawnych nut smakowych. Bariści Starbucks podczas coffee tastingów sięgali po świeże smaki, jak pomarańcze, wiśnie, jabłka, a także po te bardziej wytrawne, jak dynia, ciemne piwo, pieprz czy chilli. Najpopularniejszą kawą 2018 roku w Polsce okazała się średnio palona, lekko orzechowa Columbia Narino. Kończący się rok w Starbucks upłynął także pod znakiem personalizacji kawy. Coraz więcej gości kawiarni decyduje się na dostosowanie zamawianego napoju do własnych preferencji – mówi Daniel Stępniak, Starbucks District Coffee Master.

W 2018 roku w Starbucks jako jedna z pierwszych firm na świecie, jeszcze przed Rezolucją Parlamentu Europejskiego, zadeklarował, że całkowicie wycofa plastikowe słomki z kawiarni do 2020 roku. W roku 2018 rozpoczął się też program NextGen Cup Challenge - wspólna inicjatywa Starbucks i McDonald's. Celem projektu jest wprowadzenie nowego rodzaju kubka papierowego, który można całkowicie poddać recyklingowi. Obecnie trwa się drugi etap konkursu, do którego zakwalifikowano 29 projektów. Na autorów zwycięskiego projektu czeka nagroda w wysokości 1 miliona dolarów.



Coraz większym zainteresowaniem gości Starbucks cieszy się inicjatywa Bring Your Own Tumbler, która zachęca do korzystania z własnych kubków wielokrotnego użytku zamiast używania papierowych z kawiarni. Klienci, którzy przyniosą swój kubek, otrzymują 1 zł zniżki na zakupiony napój.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.