Starbucks wprowadzi na rynek kubek w pełni nadający się do recyklingu

Autor: dlahandlu.pl 26 marca 2018 13:07

Starbucks wprowadzi na rynek kubek w pełni nadający się do recyklingu Fot. Shutterstock.com

Starbucks przeznaczy 10 mln dolarów na prace nad wprowadzeniem na rynek kubka w pełni nadającego się do recyklingu i kompostowania. Ma się to stać w ciągu najbliższych trzech lat. Obecnie rocznie dystrybuowanych jest około 6 mld kubków Starbucks.

Kawiarniany gigant zainicjował tzw. NextGen Cup Challenge. Firm podkreśla, że chce zmniejszyć swój niepożądany wpływ na ekologię. - Nasi partnerzy w sklepach z dumą serwują kawę fair trade w ponad 28 tys. miejsc na całym świecie, ale chcemy wznieść pojęcie "zrównoważony rozwój" na wyższy poziom - powiedziała wiceprezes Strabucksa Colleen Chapman. - Już dziś apelujemy do przedsiębiorców i przemysłowców z całego świata - zaprojektujcie kubek, który naprawdę nadaje się do recyklingu i kompostowania - dodała.

NextGen Cup Challenge to pierwszy krok w rozwoju globalnego rozwiązania typu end-to-end, dzięki któremu kubki na całym świecie mogą zostać przekierowane ze składowisk odpadów lub będą miały drugie życie jako kolejna filiżanka, serwetka lub nawet krzesło. Projekt zapewni uczestnikom zasoby finansowe i techniczne.

Starbucks nawiązał już współpracę z partnerami z Closed Loop i spodziewa się opracować rozwiązania, które będą dostępne w wersji otwartej i będą bezpłatne dla wszystkich zainteresowanych światowymi wyzwaniami ekologicznymi. W zeszłym roku Starbucks zaprojektował już pokrywę swojej kawy Nitro Cold Brew, która eliminuje potrzebę użycia słomki. Amerykańska firma testuje też opłatę w wysokości 5 pensów za używanie papierowych kubków w Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.