Sweet Gallery chce podwoić roczną sprzedaż do 2020 roku

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2018 20:15

Do 2020 roku firma Sweet Gallery, właściciel sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab zamierza opanować 30 proc. rynku lodowego w Polsce w segmencie street food, generować roczną sprzedaż na poziomie ok. 300 mln zł i kontynuować rozwój za granicą. Obecnie firma ma w Polsce ponad 530 placówek i generuje roczną sprzedaż na poziomie 150 mln zł.

– Oceniam, że sprzedaż na koniec 2018 r. będzie o 20 proc. lepsza w porównaniu do 2017 r. Jest to m.in. zasługa rozszerzonego menu i większej sprzedaży na punkcie czyli „like for like”, ale również przyrostu placówek, których aktualnie mamy pond 530 – mówi Marcin Olesiak, prezes zarządu Sweet Gallery.

Kolejne dwa lata mają być dla Sweet Gallery okresem bicia rekordów. Firma zamierza podwoić liczbę placówek do ponad tysiąca i roczną sprzedaż do 300 mln zł. – Cały czas podpisujemy umowy na wynajem z nowymi centrami i galeriami handlowymi, gdzie znajduje się większość naszych punktów. W niedługim czasie zamierzamy uruchomić 50 nowych punktów. Współpracujemy też z kilkoma sieciami handlowymi: IKEA, Tesco, Carrefourem, Kauflandem, Intermarché i siecią E.Leclerc, dzięki czemu możemy stawiać nasze punkty w pobliżu tych sklepów – mówi Marcin Olesiak.

W realizacji planów rozwojowych na najbliższe lata firmie pomóc ma również rozwój za granicą pod międzynarodowymi markami Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). W tej chwili koncepty franczyzowe Sweet Gallery obecne są na Słowacji (kilkanaście punktów) i w Wielkiej Brytanii (4 punkty). W Niemczech markę Ice and Roll i Cake and Roll rozwija Masterbiorca, który współpracuje ze spółką Sweet Gallery od kilku miesięcy, posiada pięć punktów własnych i ma już kilkunastu franczyzobiorców. Sprzedaż produktów na punktach w Europie Zachodniej jest większa od sprzedaży na punktach polskich o kilkadziesiąt nawet procent. 

W przyszłym roku zasięg Sweet Gallery zwiększy się o Litwę, Łotwę, Estonię, Bułgarię, Holandię, Portugalię, Kraje Zatoki Perskiej, Koreę Południową, gdzie spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi master franczyzobiorcami. 

– Pod koniec września punkty Lodolandia przeszły rebranding i aktualnie działają jako Kołacz na Okrągło. Połączyliśmy oba koncepty, żeby stworzyć biznes, zarabiający przez 12 miesięcy. Roczny zysk z konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło może oscylować na poziomie ok. 140 tys. zł – mówi Marcin Olesiak. Warunkiem wejścia w koncept Lodolandia & Kołacz na Okrągło jest wkład własny w wysokości 10 tys. zł, natomiast pozostała reszta inwestycji jest leasingowana.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.