PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

"Życie premium" - idea ekskluzywnych delikatesów REWE w praktyce

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2017 12:55

"Życie premium" - idea ekskluzywnych delikatesów REWE w praktyce fot. Lada z mięsem

Delikatesy REWE łączące spożywczą ofertę segmentu premium z gastronomią znajdują się w Fünf Höfe, ekskluzywnym obiekcie biurowo-biznesowo-mieszkalnym położony w centrum Monachium. Galerię handlową tworzy 60 restauracji, barów i sklepów. Idea przewodnia delikatesów to "życie premium". Jak placówce udało się przełożyć tę ideę na konkretne działania?

 – Ekskluzywne wyposażenie, atrakcyjna ekspozycja produktów, delikatesy, szeroki asortyment artykułów regionalnych oraz duże strefy convenience oraz gastronomiczne – tymi narzędziami posługujemy się wcielając w życie ideę "Życie premium"– mówi Husein Dugonjic, menadżer sklepu. – Na poziomie asortymentu koncepcja jest realizowana przez dużą różnorodność i dostępność artykułów segmentu premium. Na półkach i w ladach chłodniczych znaleźć można najmodniejsze obecnie składniki, ekskluzywne wyroby kuchni włoskiej, świeże ryby, regionalne wędliny, sery i przekąski. Dopełnieniem jest wysokiej jakości mięso, kawior, ostrygi, makaroniki i własne wypieki. W parze z klasą towarów idzie ich oprawa. Wykonanym na zamówienie meblom i granitowej ladzie towarzyszy przemyślany system oświetlenia. – W delikatesach REWE dążono do optymalnego połączenia oświetlenia ogólnego i akcentującego – mówi Filip Gabryelczyk, menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska . – Do oświetlenia wysp z produktami wykorzystano kierunkowe reflektory, pozwalające dostosować rozkład światła do zmiennego asortymentu produktów konfekcjonowanych. Żywność świeżą doświetlono przy użyciu wbudowanych w sufit opraw z regulowanym ustawieniem głowicy i specjalistycznymi modułami oświetleniowymi, podkreślającymi wizualne walory mięsa, ryb i serów. Pomiędzy regularnymi alejkami zastosowano natomiast rozwiązania gwarantujące jednorodne oświetlenie o dużym natężeniu - wymienia przedstawiciel grupy TRILUX, której oprawy wykorzystano w sklepie. By jeszcze bardziej uwypuklić odmienność REWE od standardowego marketu, zapewniono klientom szereg usług dodatkowych. Produkty można zdeponować w zamykanych szafkolodówkach, a telefon – naładować w przeznaczonej do tego stacji. Dodatkowo, przed rozpoczęciem zakupów istnieje możliwość dezynfekcji wybranego wózka. Wszystko, by stworzyć konsumentom komfortowe warunki, dzięki którym będą chętnie wracać.

REWE Markt to sieć ponad 3 000 sklepów działających pod marką REWE. W skali roku łączne obroty przedsiębiorstwa sięgają 17,7 mld euro. 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jendrul 2017-07-27 15:34:31

    Jak komuś nie pasuje, to może robić zakupy w polskich marketach. Jak każdy zacznie kupować od polskich przedsiębiorców, to handel zagraniczny się wyniesie.



    Łatwo narzekać na handel z Niemiec i robić zakupy w Lidlu.



    Jest Stokrotka, Polomarket, Piotr i Paweł, Mila.

  • Niemiecki SYF 2017-06-22 21:53:00

    Niemcy robią z Polskim Handlem co chcą DRAMAT już pomału następny najazd się szykuje.Będziemy kiedyś jebać u nich za michę ryżu.

  • etno 2017-06-19 18:17:49

    Rewe w polsce spoko zamiast polomarketu i stokrotki bo to syf

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane