Prezes Igloteksu: Nasza strategia dobrze wkomponowuje się w trend convenience

www.portalspozywczy.pl 13 września 2017 15:04

- Detaliczny rynek żywności mrożonej oraz rynek gastronomiczny w Polsce systematycznie rosną w tempie kilku procent rocznie. Z roku na rok zmieniają się również potrzeby i rosną oczekiwania naszych klientów, co wymaga od nas ciągłego dostosowywania się do zachodzących na rynku zmian i podnoszenia jakości oferowanych przez nas produktów i usług - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

Handel detaliczny zmienia swoją strukturę. Rośnie liczba sklepów należących do sieci detalicznych, a maleje liczba sklepów niezrzeszonych. Zmienia się również strategia rozwoju największych sieci detalicznych w Polsce. - Konsumenci oczekują coraz większej wygody dokonywania zakupów oraz różnorodności produktów z naciskiem na gotowe do spożycia produkty spożywcze. Z tego powodu obserwujemy rosnący trend rozwoju sklepów i żywności typu convenience, w tym m.in. gotowych produktów mrożonych i świeżych. Strategia Iglotex dla rynku detalicznego bardzo dobrze wkomponowuje się w ten trend - mówi Maciej Włodarczyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane