REKLAMA
REKLAMA

17-proc. wzrost sprzedaży sieci Spar w Polsce

www.portalspozywczy.pl 13 maja 2015 09:23

Sieć SPAR zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży detalicznej w Polsce o 17 proc. względem roku 2013. Wartość sprzedaży wyniosła 154 mln euro. Dobre wyniki są rezultatem otwarcia 46 nowych sklepów.

REKLAMA

Na koniec ubiegłego roku sieć SPAR liczyła w Polsce 186 sklepów. Powierzchnia sprzedaży wzrosła o 23 proc. i osiągnęła 48,2 tys. mkw. Tylko w ostatnim kwartale 2014 sieć otworzyła w Polsce 20 nowych sklepów. Duży nacisk został położony na rozwój regionów zachodnich.

W Polsce funkcjonują trzy formaty sklepów SPAR: SPAR Express (do 200 mkw.), SPAR (do 1 tys. mkw.) oraz EuroSPAR (powyżej 1 tys. mkw.). Ważnym ubiegłorocznym wydarzeniem było otwarcie 4 sklepu EuroSPAR o powierzchni 1 tys. 134 mkw.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA