2,6 mln zł zysku Hygieniki za 2013 rok

Autor: www.dlahandlu.pl 26 marca 2014 10:58

Hygienika opublikowała wyniki finansowe za 2013 r. W tym czasie spółka wypracowała 2 615 tys. zł zysku, co oznacza ponad 8-krotny wzrost w porównaniu do 2012 roku. Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 66 391 tys. zł (48 790 tys. zł w 2012 r.). Zysk z działalności operacyjnej to 4 489 tys. zł w porównaniu do 1 606 tys. zł w porównaniu do roku 2012.

- W 2013 roku wygenerowano dodatni wynik finansowy, który w porównaniu do ubiegłego roku wzrósł o 2.310 tys. zł, czego potwierdzeniem jest wzrost EBITDA o kwotę 2.723, tj. o 95 proc. Istotnym elementem strategii spółki na rok 2013 była całkowita zmiana portfolio produktowego, wdrożenie nowych asortymentów w poszczególnych kategoriach produktowych takich jak: higiena dziecięca, higiena kobieca oraz produktach chemii gospodarstwa domowego. Odmieniliśmy wizerunek trzech wiodących marek: Bambino, Hygienic Baby oraz Linell. Dzięki nowym jakościowo produktom udało nam się poszerzyć dystrybucję w kanale rynku nowoczesnego, jak i tradycyjnego w Polsce. (..).  W 2013 roku Hygienika S.A. podpisała wiele znaczących umów, w tym w spółce Dayli Polska. Liczba tych sklepów wynosi 164, a ich ekspansja w kolejnych latach zakłada 20 proc.wzrost rok do roku (...). W kolejnym 2014 roku spółka: skupi się na promowaniu marek z własnego portfolio produktowego, tj. marki Bambino i
Linell, dalszym rozwoju ich sprzedaży oraz zdobywaniu udziałów rynkowych w kraju i zagranicą; będzie kontynuować ekspansję na rynki Europy Wschodniej i Zachodniej; zamierza dalej rozwijać sieć sklepów Drogerii Dayli w Polsce - komentuje zarząd firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane