REKLAMA
REKLAMA

2010 rok był dla handlu tradycyjnego wyzwaniem

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2011 08:37

2010 rok był dla handlu tradycyjnego wyzwaniem

- Mijający rok nie należał do szczególnie łatwych dla tradycyjnego handlu. Spowolnienie gospodarcze i napór zachodnich, wielkopowierzchniowych i dyskontowych sieci zmusił kolejnych kupców do zrezygnowania z prowadzonej działalności. Wielu z nich zdecydowało się jednak na dołączenie do większej, silniejszej grupy jaką są koncepty franczyzowe, w tym sieć Milea - mówi Dariusz Bożek, prezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Milea.

REKLAMA
Obecnie sieć Milea skupia niemal 100 placówek i nieustannie pozyskuje nowych franczyzobiorców. - W nadchodzącym roku planujemy intensywny rozwój konceptu. - Dążymy do tego, by Milea była największą w Polsce franczyzową siecią delikatesów blisko domu, identyfikowanych przez konsumentów jako miły i przyjazny sklep, a przez partnerów handlowych jako dobry, zyskowny i stabilny biznes. Wspólnie z franczyzobiorcami skupiamy się także na podnoszeniu standardów i ulepszaniu oferty delikatesów Milea - dodaje Dariusz Bożek.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA