445 stacji w sieci Lotos. Obszar detaliczny dał spółce 6,2 mln zł zysku operacyjnego

Autor: www.dlahandlu.pl 4 maja 2015 10:25

Na koniec marca 2015 r. GK Lotos posiadając w swojej sieci 445 stacji paliw uplasowała się na 3 miejscu pod względem liczby stacji w Polsce, tym samym wyprzedziła sieć Shell o 38 obiektów. W I kw.  sieć Lotos powiększył się o 4 obiekty: 2 w segmencie ekonomicznym oraz 2 w segmencie premium.

W I kw. obszar detaliczny wykazał zysk operacyjny w wysokości 6,2 mln zł, tj. o 82,4 proc. wyższy w porównaniu z okresem analogicznym ubiegłego roku, przede wszystkim dzięki maksymalizacji marży działalności operacyjnej, w tym głównie na sprzedaży pozapaliwowej.

W badanym okresie kontynuowano proces standaryzacji sieci zmierzający do ujednolicenia wizerunku marki Lotos, prowadzono intensywne prace nad rozwojem oferty Cafe Punkt oraz optymalizowano procesy wewnątrz Grupy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane