REKLAMA
REKLAMA

51 spółdzielni w projekcie serwisu detalicznego Emperii

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 10:07

51 spółdzielni w projekcie serwisu detalicznego Emperii

51 PSS-ów z kraju nawiązało już współpracę z Partnerskim Serwisem Detalicznym - spółką Grupy Handlowej Emperia powołaną do pracy na rzecz spółdzielni spożywców. Wśród tych, które ostatnio podpisały umowy są sieci z Tarnowa, Mławy i Tucholi. Wszystkie działające we współpracy z PSD spółdzielnie posiadają łącznie w całym kraju ponad 420 placówek handlowych i około 60 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.

REKLAMA

Najwięcej spółdzielni pochodzi  z województw podlaskiego i pomorskiego (po 8) oraz śląskiego (5), lubelskiego, mazowieckiego
i zachodniopomorskiego (po 4). Spośród szesnastu województw tylko w trzech (opolskie, lubuskie  i dolnośląskie) nie ma jeszcze placówek sieci tworzonej wspólnie przez spółdzielców i Partnerski Serwis Detaliczny.

- Jeszcze w tym roku chcemy skupić naszą energię właśnie na tych obszarach, zachęcając do współpracy działające tam spółdzielnie - mówi Małgorzata Więch, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu PSD. Pod koniec grudnia chcemy zbliżyć się do około setki spółdzielni uczestniczących w projekcie. - Pierwszy kwartał pokazuje, że udaje nam się realizować plan założony na ten rok. Mam nadzieję, że nasza oferta przekona także tych spółdzielców, którzy jeszcze mają wątpliwości i na razie obserwują rozwój sytuacji - dodaje Małgorzata Więch.

Działania PSD skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu rentowności spółdzielni. Ich podstawą są negocjowane w imieniu spółdzielców umowy handlowe. Do tego dochodzą przedsięwzięcia marketingowe i współpraca w obszarze operacyjnym. O efektach tych działań świadczą liczby. Analizując analogiczne kwartały sprzed i po rozpoczęciu współpracy spółdzielni z Pułtuska, Radzynia czy Pszczyny na wybranych placówkach widać wzrost sprzedaży nawet o 1/3. - Widzimy, że ten model się sprawdza. Wyniki bardzo dobrze rokują na przyszłość - mówi Barbara Sulewska, prezes PSS Grajewo.

Poza umowami handlowymi Partnerski Serwis Detaliczny zapewnia spółdzielniom także wsparcie marketingowe, pomoc w organizacji przestrzeni sklepowej, wyposażeniu placówek, szkoleniu personelu i analizach handlowych. Pomaga też zarządzać cenami, dzięki czemu spółdzielnie mogą osiągać maksymalną marżę, zachowując opinię „taniego sklepu". Wybór Tradisu jako kluczowego dystrybutora pozwala z kolei optymalizować dostawy, zapewniać ich bezpieczeństwo i terminowość, a przede wszystkim zmniejszać koszty obsługi.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA