60 tys. zł miesięcznie może stracić sklep spożywczy rezygnując z odtwarzania muzyki

Autor: dlahandlu.pl 28 czerwca 2011 14:12

TNS OBOP na zlecenie dwóch organizacji - ZPAV i STOART - przeprowadził badanie dotyczące ekonomicznej wartości muzyki. Wynika z niego, że 6 proc. klientów sklepów wybierze inny, jeśli ten odwiedzany zrezygnuje z muzyki. Szczególnie istotne jest to dla sklepów spożywczych, których 9 proc. klientów na pewno przejdzie w takiej sytuacji do konkurencji.

Jak dodają organizacje, potencjalny spadek przychodów przeciętnego sklepu spożywczego może sięgnąć ponad 60 tys. zł. miesięcznie.

Tylko 32 proc. właścicieli sklepów spożywczych uważa, że muzyka przeyciąga klientów. Opinię tę podziela natomiast 73 proc. właścicieli sklepów odzieżowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zosia 2011-06-30 14:37:40

    Większej bzdury nie słyszałam. komu zależy na tym ,żeby wnosić opłaty za muzykę w sklepie to tak będzie mówił. Dla mnie muzyka jest wręcz męcząca i bardzo szybko wychodzę z takiego sklepu gdzie gra zbyt głośna i nachalna muzyka. Te pieniądze zamiast na muzykę to powinno się przeznaczyć na tańszy towar.Ten tekst sam mówi za siebie,jest tendencyjny.

  • 007 2011-06-29 19:58:25

    tekst pod zamówienie -żenada

  • Marta 2011-06-29 14:48:29

    Bzdura. Dla klienta, który liczy się z każdym groszem,muzyka nie ma znaczenia. Kupuję tam gdzie mam taniej. I inni borykający się z trudniejszą sytuacją finansową, a takich ludzi jest wiecej, będą kupować tam gdzie mają taniej. Śmieszne byłoby, gdyby muzyka brała górę nad rozumem .Muzyki mogę słuchać w domu do woli.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane