REKLAMA
REKLAMA

62 proc. średnich firm handlowych chce lepiej zarządzać cenami i promocjami

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 7 lutego 2012 10:03

Dla 62 proc. firm średniej wielkości, zajmujących się dystrybucją i handlem, najszybszym sposobem na podniesienie zysków jest lepsze zarządzanie cenami i promocjami - wynika z badania badania "Mid-market Retail Bounces Back", przeprowadzonego przez Forrester Research wśród europejskich firm średniej wielkości zajmujących się sprzedażą i dystrybucją.

REKLAMA
Respondenci, także z Polski, wymieniają ponadto zwiększenie lojalności klientów oraz lepsze zarządzanie popytem jako kluczowe czynniki przewagi konkurencyjnej.
Do niedawna przewagę w tych obszarach miały międzynarodowe koncerny, które na rozwiązania IT przeznaczały 5-7 proc. rocznego budżetu. Dla porównania firmy średniej wielkości - tylko 1 proc.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA