750 sklepów abc uczestniczy w projekcie Mini Bistro

Autor: www.dlahandlu.pl 5 grudnia 2013 10:52

750 sklepów abc uczestniczy w projekcie Mini Bistro

W ramach sieci sklepów abc jej partnerzy mogą liczyć na wsparcie marketingowe, organizacyjne i szkolenia. Franczyzobiorcy otrzymują m.in. wizualizację zewnętrzną sklepu, materiały promocyjne i reklamowe, oraz atrakcyjne rabaty i dedykowane promocje w hurtowniach Eurocash Cash&Carry. Przynależność do sieci wiąże się przy tym z comiesięczną opłatą marketingową w wysokości 200 zł - nie jest natomiast związana z żadnymi kosztami wstępnymi, opłatami za licencję, czy dostosowaniem sklepu do standardów sieci.

- Małe sklepy tradycyjne nie mogą mieć cen dyskontowych, ani ogromnego asortymentu hipermarketu na niewielkiej powierzchni sprzedażowej, ale mogą klienta zaskoczyć czymś innym - być czymś więcej niż tylko sklepem spożywczym - wyjaśnia Łukasz Chady, menedżer marki abc. Do oferowanych rozwiązań z zakresu convenience należy rozwijany od ubiegłego roku koncept abc Mini Bistro (kącik gastronomiczny m.in. z kawą i hot-dogami), który spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i właścicieli sklepów. Dzięki tej ofercie sklepy mogą poprawić rentowność i strukturę marży, zyskując dodatkowe możliwości budowania lojalności konsumentów. W projekcie abc Mini Bistro uczestniczy już ponad 750 sklepów i liczba ta cały czas rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane