A.Blikle bez wizji rozwoju marki

Autor: Franchising.pl 4 listopada 2015 13:53

Wieloletni prezes A.Blikle i obecny członek rady nadzorczej firmy, Andrzej Jacek Blikle niedawno zamieścił na Facebooku wpis, w którym odciął się od polityki prowadzonej przez obecny zarząd spółki, prosząc o zaprzestanie kierowania do niego korespondencji związanej z firmą. Wydaje się, że nowy właściciel, który kupił udziały w A.Blikle w 2012 roku, nie ma jasnej wizji rozwoju marki – podaje serwis Franchising.pl.

Jak głosi wpis Andrzeja Blikle, „Od grudnia 2012 r. rodzina Blikle nie ma żadnego wpływu na dokonujące się w firmie przekształcenia. Wszelkie zmiany, jakie dokonały się w firmie od zimy 2012 r. do chwili obecnej, są dziełem trzech kolejnych zarządów naszej firmy”.

Jak przypomina Franchising.pl, rodzina Blikle zdecydowała się na wpuszczenie do spółki zewnętrznego inwestora po tym, jak w 2011 roku przychody firmy spadły o 20 proc., a strata sięgnęła ponad 300 tys. zł. Udziały objął fundusz Vertigo Investments, który wraz z prywatnym inwestorem Piotrem Pinińskim (szkockim potomkiem polskiej szlachty), dofinansowali spółkę milionami złotych. Dziś dysponując pakietem większościowym samodzielnie kreują strategię rozwoju firmy.

Więcej w serwisie Franchising.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2015-11-06 13:26:23

    Blikle jest marką rozpoznawalną TYLKO w Warszawie. I to tylko w starszych rocznikach. A na dodatek produkt flagowy: pączek - mrożą ( tak słyszałem) jak duże piekarnie. Od psucia produktu wszystko co złe w firmach się zaczyna...niestety.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane