PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

A.Blikle myśli o sprzedaży w szerszej dystrybucji

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2013 17:10

A.Blikle myśli o sprzedaży w szerszej dystrybucji

- Naszą strategią jest pozostanie na rynku premium, gdzie dobrze się czujemy. Jesteśmy za małą grupą aby sprzedawać masowo i tanio, a poza tym, nie chcemy tego robić. Co nie oznacza, że nie myślimy o jakiejś grupie produktów, które mogłyby być sprzedawane w szerszej dystrybucji, bo w tej chwili sprzedajemy niemal wyłącznie w naszych własnych cukierniach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl podczas VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Andrzej Blikle, wiceprzewodniczący rady nadzorczej A.Blikle.

Jak tłumaczy, szersza dystrybucja oznaczałaby sieci handlowe, jednak tu także firma A.Blikle chciałaby być w sieciach premium, czyli w sieciach delikatesów.
- Do tego trzeba mieć produkt, która ma odpowiednia trwałość, co najmniej trzymiesięczną, a najlepiej, kiedy jest to trwałość roczna. Mamy taki produkt, z którym od lat jesteśmy na rynku, jest to głęboko mrożone ciasto francuskie, ale ten rynek - mrożonej żywności w Polsce jest dość ograniczony - tłumaczy Andrzej Blikle.
- Natomiast rynek żywności trwałej, suchej jest szerszy, prawdopodobnie będziemy myśleć powoli także o tym rynku - dodaje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane