REKLAMA
REKLAMA

A.Blikle rusza z kampanią e-marketingową

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2016 10:23

Ruszyła kampania e-marketingowa „Słodki zestaw Blikle” dla jednej z najstarszych firm w Polsce – sieci cukierni i kawiarni A.Blikle.

REKLAMA

Kampanię prowadzi agencja performance marketingowa Cube Group, która odpowiada w całości za strategię, przebieg, planowanie i zakup mediów online, stworzenie kreacji oraz bieżącą optymalizację działań wspierających promocję kuponów rabatowych na słodkie zestawy i na torty, otrzymywanych w zamian za zapis do newslettera.

Słodkie zestawy można skomponować samemu, dowolnie dobierając na miejscu w cukierni A.Blikle ciastko (od kultowych pączków z różanym nadzieniem, przez eklerki, słynne warszawskie WZ-etki, aż po lekkie jogurtiny czy tarty z owocami) oraz kawę. Z tortów klienci mają do wyboru ponad 100 wariantów: od ekspresowych, przez fototorty, torty witrażowe lub z figurką, torty 2D i 3D, aż po torty wg osobistego projektu – wszystkie w różnych smakach: czekolady, owoców lub smakowitych połączeń.

Komunikacja marketingowa prowadzona jest m.in. w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), AdWords, display oraz w ramach e-mail marketingu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA