REKLAMA
REKLAMA

Abc Mini Bistro - nowy koncept Eurocashu

Autor: www.dlahandlu.pl 23 maja 2012 09:34

Abc Mini Bistro - nowy koncept Eurocashu

Koncept Abc Mini Bistro był testowany przez sieć w ubiegłym roku. W roku bieżącym jest już wprowadzany w szerokim zakresie. O założeniach projektu, a przede wszystkim efektach w sklepach już funkcjonujących w koncepcie w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl opowiada Łukasz Chady, kierownik sieci.

REKLAMA

- Geneza projektu była prosta: utrwalić pozycję sklepów abc i pomóc im generować większe zyski, uwzględniając zmieniające się trendy rynkowe oraz rosnące oczekiwania konsumentów. Jesteśmy bardzo blisko naszych partnerów, wiemy jakie wyzwania przed nimi stoją, dlatego wykorzystując wiedzę rynkową oraz doświadczenie, staramy się na co dzień szukać nowych pomysłów. Zdawaliśmy sobie sprawę, że takie fakty jak ekspansja dyskontów i dużych sieci handlowych do małych miast, rosnąca w siłę marka własna czy wprowadzanie nowych usług przez sieci konkurencyjne wymaga od nas czegoś nowego, czegoś niestandardowego. Nasz nowy koncept jest właśnie bezpośrednią odpowiedzią na te oczekiwania rynku - mówi Łukasz Chady.

Idea nowego konceptu opiera się na dostarczeniu argumentów, dla których konsument miałby dokonywać częściej odwiedzin w sklepie abc, a tym samym robić tam częściej i większe zakupy. Sieć jednocześnie skupia się na pozyskaniu nowych klientów.
- Kluczem do sukcesu jest wprowadzanie kącika gastronomicznego oferującego dodatkowe usługi, jakie nie były dotychczas masowo spotykane w tym formacie sklepów, a odpowiadające na potrzeby współczesnych konsumentów. Mini Bistro oferuje takie usługi jak napoje gorące, przekąski na ciepło oraz na zimno takie jak kanapki czy surówki. Obsługa kącika nie wymaga zatrudniania dodatkowego personelu, a jego powierzchnia jest zminimalizowana oraz dostosowana do możliwości lokalowych sklepu - wyjaśnia sieć.

Sklep zmienia się nie tylko wewnątrz. Zmiany w jego wizualizacji są zakomunikowanie zewnątrz sklepu. - W tym przypadku duże znaczenie ma jakość oferowanych produktów - mówi Ewa Borowiak, na co dzień koordynująca projekt. - Żeby upewnić się, że klient z chęcią wróci do naszych sklepów w nowym koncepcie, zorganizowaliśmy konkurs ofert dla dostawców wyposażenia. Nieustannie pracujemy nad optymalną ofertą produktową dla nowego konceptu. Szczególnie cieszy nas zaangażowanie właścicieli sklepów biorących udział w projekcie, którzy wykorzystując znajomość potrzeb swoich klientów, indywidualnie dopasowują ofertę do wymogów lokalnego rynku. Takie podejście specjalistów sieci daje pewność, że każdy detal jest przemyślany, a projekt przyniesie wymierne efekty - podsumowuje nasza rozmówczyni.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA