REKLAMA
REKLAMA

Abpol rozpoczyna sprzedaż produktów marki własnej w sieci Tobacco Press

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2015 14:35

Abpol Company Polska S.A., dystrybutor produktów FMCG, podpisała umowę na sprzedaż produktów marek własnych w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

REKLAMA

 

W salonach prasowych Tobacco Press pojawią się w sprzedaży produkty marek własnych spółki, m.in. prezerwatywy You&Me, kleje cyjanoakrylowe Perfect Glue oraz suplementy diety LongPlay. Dostawcą produktów Abpolu do tej sieci jest ogólnopolski dystrybutor Polski Tytoń S.A., z którym społka współpracuje od kilkunastu lat.

Tobacco Press to sieć ponad 70 salonów prasowych zlokalizowanych głównie na terenie Zachodniej Polski. Oferujących one swoim klientom prasę, wyroby tytoniowe oraz inne produkty impulsowe. Salony prasowe Tobacco Press zlokalizowane są głównie w galeriach handlowych oraz w supermarketach Netto.

Abpol zakończył IV. kw. 2014 r. zyskiem netto wynoszącym 42 tys. zł przy przychodach na poziomie 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Spółki przekroczyła 201 tys. zł. W całym 2014 r. Emitent wypracował 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA