REKLAMA
REKLAMA

Abpol rozszerza portfolio produktów

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2015 11:35

Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swoją ofertę produktów o nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. Społka prognozuje, że nowy asortyment pozwoli docelowo zwiększyć jego łączne przychody o ok. 10 proc.

REKLAMA

Spółka podpisała już z importerem tych towarów ramową umowę na ich dostawę do niej. Produkty marki Multifan są dedykowane głównie dla dzieci oraz osób dorosłych i stanowią uzupełnienie diety w witaminy. Wpisują się one także w ofertę Abpolu, która jest przeznaczona dla punktów convenience, m.in. stacji paliwowych, saloników prasowych oraz sklepów oferujących produkty impulsowe. Spółka zamierza wprowadzić produkty linii Multifan do sprzedaży w sieciach handlowych, z którymi obecnie współpracuje. Będzie to stanowiło tym samym uzupełnienie ich dotychczasowej oferty.

 - Mamy już doświadczenie w sprzedaży tego typu produktów i liczymy, że po  wprowadzeniu ich do oferty, uzyskamy dzięki nim dodatkowe 5-10 proc. obrotu. Pierwsza sieć będzie zatowarowana już w kwietniu - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

 Strategia zakłada stałe rozszerzanie oferty o nowe produkty, głównie impulsowe. Abpol cały czas analizuje możliwości wprowadzania do sprzedaży nowych linii artykułów, które będą pasowały do jej portfolia.

Abpol wypracował w IV kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA