Abpol rozszerza współpracę z Eurocashem

Autor: pr 17 lipca 2014 10:44

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła współpracę z Eurocashem. Prezerwatywy marki własnej You&Me trafią do dystrybucji we wszystkich halach cash&carry spółki.

Spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do dystrybucji w ogólnopolskiej sieci Eurocash w lipcu 2013 r. Obecnie produkty te są już dostępne w dystrybucji u wszystkich dystrybutorów produktów impulsowych i FMCG, tj. Eurocash, Kolporter oraz Polski Tytoń. W najbliższym okresie Abpol spodziewa się dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży za sprawą obecności w tych sieciach.

- Spółka zakłada, że rozszerzenie współpracy o hale cash&carry spowoduje w okresie najbliższych kilkunastu miesięcy podwojenie obrotów z Eurocash. Realne efekty działań będą widoczne już w kolejnym roku obrotowym - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

Sieć hal cash&carry należących do Eurocash składa się ze 150 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju. 

Abpol osiągnął w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a zysk EBITDA wyniósł 579 tys. zł. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc. od roku poprzedniego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane