Abpol rozwija współpracę z Kolporterem

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lutego 2014 13:45

Abpol Company Polska S.A. wprowadziła prezerwatywy you&me, będące nową marką własną Abpol Company Polska, do kolejnej ogólnopolskiej sieci sprzedaży tj. Kolporter S.A.

Abpol Company Polska współpracuje z firmą Kolporter od ponad 10 lat. Do chwili obecnej w ofercie Kolporter były dostępne takie produktyspółki,  jak plastry opatrunkowe QuickplastR oraz suplementy diety. 

Dzięki obecności produktów w sieci dystrybucji Kolporter Abpol liczy na poprawę numeryki szczególnie w mniejszych indywidualnych sklepach oraz lokalnych sieciach handlowych. W opinii zarządu spółki obecność produktu you&me w sieci Kolporter będzie kolejnym istotnym elementem wpływającym na rozpoznawalność tej marki, a w wymiarze finansowym przyniesie wzrost przychodów z ich sprzedaży oraz poprawi wyniki finansowe spółki.

Kolporter należy do ścisłej czołówki ogólnopolskich dystrybutorów FMCG. Dysponuje siecią własnych saloników prasowych oraz jedenastoma oddziałami rozlokowanymi w największych miastach zajmującymi się dostawami produktów impulsowych do sklepów i sieci handlowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane