Abpol zwiększa rentowność w I kw. br.

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2015 13:39

Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, w I kw. 2015 r. wypracowała 82 tys. zł zysku netto, a jej przychody wyniosły 1.103 tys. zł.

W I kw. ub. roku zysk netto spółki sięgnął 49 tys. zł, tegoroczny wynik wykazał ponad 60 proc. poprawę. Abpol zanotował wtedy nieco większą sprzedaż, które ukształtowała się na poziomie 1.165 tys. zł, ale dzięki wyższym marżom, w tym roku spółka zwiększyła zyski. Spółka osiągnęła w minionym kwartale dodatni wynik finansowy na każdym poziomie rachunku zysków i strat.

Spółka rozszerzyła na początku br. swój asortyment produktowy o tzw. opakowania wielosztukowe zawierające 12 sztuk prezerwatyw marki własnej You&Me, które trafiły do sprzedaży w sieci Intermarche. Abpol wprowadził także do swojej oferty nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. W lutym br. Abpol nawiązał współpracę z siecią Społem Szczecin i rozpoczął sprzedaż w jej punktach handlowych prezerwatyw You&Me oraz plastów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR. Te ostatnie produkty zostały również wprowadzone do sprzedaży w Urzędach Poczty Polskiej.

W marcu 2015 r. Abpol pozyskał nowego dystrybutora dla swoich prezerwatyw oraz plastrów opatrunkowych - firmę A-T S.A. z Krotoszyna. Dzięki podpisaniu umowy z siecią TobaccoPress, w jej salonikach prasowych znalazły się kolejne produkty Spółki m.in. prezerwatywy, kleje cyjanoakrylowe, a także suplementy diety. Emitent pod koniec I kw. nawiązał także współpracę handlową z siecią Mila. Podpisane umowy powinny w kolejnych kwartałach wpłynąć na wzrost przychodów i poprawę rentowności spółki.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane