Akcje promocyjne sposobem na poprawę sprzedaży w czasie złej pogody

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 4 czerwca 2010 07:21

Akcje promocyjne sposobem na poprawę sprzedaży w czasie złej pogody

Przedsiębiorcy zgodnie podkreślają, że warunki pogodowe mają wpływ na sprzedaż w sklepach detalicznych, a obroty znacznie spadają podczas niesprzyjającej aury. - Staramy się zminimalizować ten problem poprzez dużą aktywność promocyjno-marketingową. Mamy nadzieję, że wkrótce wszystko się unormuje i cały rok zamkniemy zwiększeniem przychodów ze sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego - mówi Agnieszka Lauk, specjalista ds. marketing w Vita Idea, zarządzającej siecią sklepów Rosa.

 Firma aktywnie informuje o nowych cenach, promocyjnych zestawach, ale także konkursach, loteriach, zakupach premiowanych.

 

 

Aktualnie spółka jest w trakcie realizacji projektu związanego z uruchomieniem własnego radia internetowego, które ma wesprzeć działania promocyjne i pozwolić na sprzedaż czasu antentowego w radiu producentom żywności.

W tym roku do sieci dołączyły kolejne placówki detaliczne. - Obecnie mamy ich 114. Nie wykluczamy że wkrótce zwiążemy się kapitałowo z jednym z  dystrybutorów - dodaje Agnieszka Lauk.

 

Grupa działająca pod zielonym brandem "Rosa" istnieje od maja 2008 roku. Plany sieci zakładają zarówno rozwój organiczny na terenie dotychczasowego działania tzn. województwa łódzkiego, jak również pozyskiwanie strategicznych partnerów w innych regionach Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane