Alma Smart celuje w 200 sklepów

Autor: franchising.pl 23 stycznia 2015 10:45

Alma prowadzi już rozmowy z pierwszymi kandydatami na franczyzobiorców. Potencjał rynku dla swojego konceptu szacuje na 200 sklepów, a w tym roku chce zacząć od maksymalnie 20 otwarć - czytamy na portalu franchising.pl

Jak podaje franchising.pl Alma Smart ma być konceptem franczyzowym. To zupełnie inny model współpracy, niż preferuje Żabka, budująca sieć agentów. W ramach agencji przedsiębiorca nie jest właścicielem towaru na półkach, jego zarobek pochodzi z prowizji zależnej od wielkości sprzedaży. W Almie to franczyzobiorca będzie ponosił koszt zatowarowania i inwestycji w remont i wyposażenie sklepu. Kwoty inwestycji ustalane są indywidualnie. Przewidziana jest opłata wstępna, jak również bieżąca opłata miesięczna, której poziom będzie zależny od wysokości sprzedaży oraz progów obrotowych wypracowanych przez sklep.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane