Ambitne plany rozwoju sieci Jawa

Autor: www.dlahandlu.pl 26 lipca 2013 11:26

Pod szyldem drogerii Jawa działa już 161 sklepów. Sieć podtrzymuje swoje plany rozwoju. Do końca 2013 r. planowane jest pozyskanie ponad 100 drogerii oraz 150 sklepów spożywczych.

W czerwcu sieć otworzyła swoją pierwszą wzorcową franczyzową drogerię.

Jawa to projekt detaliczny organizowany przez Komplex Torus Sp z o.o. Jest adresowany do osób szukających pomysłu na business, prowadzących drogerię lub stoisko chemiczna - kosmetyczne w markecie spożywczym. Sieć powstała w listopadzie 2012 r. Dyrektorem generalnym sieci jest Paweł Drewnowski, współtwórca sieci drogerii Aster i A'propos, związany od 18 lat z polskim rynkiem detalicznym.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane