Ambra nie planuje nowych otwarć Centrum Wina. Chce zwiększyć sprzedaż z istniejących placówek

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 17 listopada 2014 10:37

Ambra nie planuje nowych otwarć Centrum Wina. Chce zwiększyć sprzedaż z istniejących placówek

Aktualnie pod szyldem Centrum Wina funkcjonuje 25 sklepów. W tym roku została otwarta jedna placówka w Centrum Handlowym Felicity. - W najbliższym czasie nie planujemy nowych otwarć, ponieważ istniejące sklepy zlokalizowane są w najatrakcyjniejszych miejscach i nadal mają potencjał wzrostu sprzedaży. Nasze sklepy mają powierzchnię od 30 do 80 metrów kwadratowych - mówi zarząd Grupy Ambra podczas czatu inwestorskiego SII.

W najbliższym czasie celem Grupy jest zwiększenie sprzedaży z istniejących powierzchni handlowych. 

Ambra zajmuje się produkcją i sprzedażą wyrobów alkoholowych i bezalkoholowych. Jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win. Głównym rynkiem działalności jest Polska, ale grupa funkcjonuje również w Rumunii, Czechach i na Słowacji. Rynek krajowy w ostatnim roku obrotowym odpowiadał za 84% przychodów ze sprzedaży całej Grupy Kapitałowej. Wśród marek własnych posiadanych przez spółkę należy wymienić: Dorato, MichelAngelo, Cin&Cin, El Sol, Nemiroff, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. W zakresie handlu detalicznego funkcjonuje sieć własnych sklepów pod marką Centrum Wina

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane