Ambra ostrożnie o rozwoju sieci Centrum Wina

www.portalspozywczy.pl 22 maja 2015 14:14

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, może w średnim terminie otwierać 1-2 sklepów Centrum Wina rocznie, ale skupia się przede wszystkim na istniejących lokalizacjach.

Ambra w lutym tego roku sygnalizowała, że na razie przestaje rozwijać sieć sklepów winiarskich Centrum Wina i chce wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej. Teraz ostrożnie mówi o 1-2 otwarciach.

- Średnioterminowo planujemy 1-2 otwarć rocznie. Strategia wzrostu oparta jest na rosnącej sprzedaży z istniejących lokalizacji – informuje zarząd Grupy Ambra.

-  Aktualnie udział sklepów Centrum Wina w przychodach Grupy wynosi ok. 6 proc. Oczekujemy dwucyfrowych wzrostów sprzedaży w tym segmencie - dodaje.

Ponad rok temu grupa zapowiadała ekspansję sklepów Centrum Wina i inwestycje w kolejne lokalizacje. Zapewniała, że nie planuje spowolnienia rozwoju.

Centrum Wina to największa w Polsce sieć specjalistycznych sklepów winiarskich i integralna część Grupy Ambra, która jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej.

Centrum Wina powstało 15 lat temu i jest największym importerem wina w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 1000 gatunków win w różnych przedziałach cenowych z 50 najważniejszych regionów winiarskich z całego świata od ponad 100 wyselekcjonowanych dostawców.

To największa sieć 25 sklepów winiarskich zlokalizowanych głównie w centrach handlowych 11 największych polskich miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane